ihanet sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:54

» seni severken ihanet etmedim sana ama baskasina ihanet ederken seni cok sevdim…

» herşeyi Unuttumda ßir ßana Ettiğin ihaneti UnutmadIm aLÇak!

» ihanet bu adı saklı aşıkLarın Sözlerinde, Yalnız Kalınca Anlarsın ihanetin Saatlerini!

» kendi yolumda gidiyorum artık sevgiliden dosttan uzak yarınlarıma kosuyorum kendimle ihanetten aldatıLmaktan uzak yarınlarıma gidiyorum kendimle!

» Seni Okadar Çok Sevdimki Damarlarımda Kandın Seni Okadar çok benimsedimki ihanetin Tabutumda bir dua Oldu sessizce.

» Yağan Yağmurlarda ismini yazdım buğulu camlara göz bebeklerimde hayalini izledim sessizce ve aklımdan gitmedi ihanetinin bedeli sensiz gecelerimde lanetim sana!

» bir gülüşün içime serilirdi baktığında dünyalar benim olurdu yanında 1 ihanetin bedeli bitirdi bendeki beni!

» ömrümden yıllar geçsede aşkların en güzelini şu garip hayatımda hissetsemde senin ihanetin kalbime kazınmış bir kere sevemez bu yürek kimseyi bile bile.

» Ey Sevgili! ihanetinin bedeLi Kalbimdeki Cehennem OLcak Bunu Unutma!

» aldatanı aldatmak bir zevktir; ama seveni aldatmak ise gerileri şerefsislere aittir

» giden gitmiştir gittigi gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.

» hep boşluğa uykusuz gecelere dayanır ihanet çemberlerine

» aldatanı aldatmak bir zevktir; ama seveni aldatmak ise gerileri (şerefsiz)lere aittir

» kenardan be geçeyim yol senin olsun ben zehir içeyim su senin olsun bir tane sewgili bulmuşsun hayırlı olsun bir tanede bende war haberin olsun.

» Hayatta kimse için aglamaya degmez Aglamaya degenler zaten aglatmaz Birgün aglaman gerekirse basini dik tut ki Gözyaslarin seni aglatan kisi kadar alçalmasin

» Aldatmanın erkeklere has bir davranış olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Kadınlar da artık eşlerini aldatıyorlar ama nedenleri farklıdır.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder