intikam sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:16

» Bir Kış gecesi Bıraktın ya Ellerimi, ihanet ederken ezdin gectin beni, intikamım gizli kalbimde bunu asla Unutma!

» Her AŞkın içinde Vardır Elbet Bir ihanet, Her ihanettede Vardır Bir intikam Zamanı.

» İhanet edilen her insan sever intikamı önemli olan ihanetin acısından daha fazla intikam acısı cıkarmaktır.

» O kadar Adii Bir insansınki ihanetinin yanında Köpek gibi kalıyorsun, senden intikam Alsamda Sana Değmez Bunu Unutma.

» Beni Unutma Sakın! içimde intikamla tutuşan bir ihanetin bıçağı var! beni unutma Sakın! intikamım ihanetin kadar Acı Olucak!

» Beni Seni pembe Dünyalarımda Sevdim Şimdi Karanlık Dünyamda intikam aLmak için Pusuda sabahlıyorum insafsız Sevgili!

» Ne bilirdim Bu Sevgide bir gün biticek, ne bilirdim ihanetin bedeli intikam ateşi Olucak!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder