kırgınlık sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:26

» Kırdın kalbimi Canım nasıl AlıcakSın Merak Ediyorum Seni Böyle Severken Neden Kırdın beni Birden

» Dal istediği Kadar Güçlü Olsun, Rüzgar iStediği An Kırabilcek Güçdedir, Sen istediğin kadar Güçsüz ol Kalbimi Kırcak kadar Güçlü Sözlerin

» Kırmak kolaydır ( Tamir Etmek ) Yapmak Zordur, Kalbimi Kırdın Çok feci Bir Şekilde tamiri Zaman Alır

» Seni Okadar Çok Seviyorumki Aşkım Kırgınlık Olsada Aramızda Bu Can Sana fedaa Birtanem Tektanem benim.

» Ne kadar Dargın Olsamda Sana Nekadar Kırsanda Bu Kalbimi, Seviyorum Seni Bunu ANla

» Kırılan Yürekler Düzelir Elbet, Yüreği Kıran Kelimeler Akıldan Gitmez Buda Bir Gerçek!

» Seni ne kadar Seviyorum Desende Kırıldım Artık Bir Kere, herşeyin 1 ilki Vardır Ya! Kırgınım Sözlerine!

» Ne Dargınlık bendeki Nede Kırgınlık içimdeki, Sorumsuzca Çekip Gitmelerin üzüyor beni, Kırılsamda Darılsamda ne fayda Giden Gidiyor yalan Dünyada!

» Doğruları Söylediğimde Kırılacaksan Bana, Durma Kırıl Tuz Buz Ol Karşımda! Ama Bu Sözlerimi Unutma Aşk Emek ister kelime Değil!

» Kırgınlıklar Geçer Elbet Dargınlıklar Biter eLbet, Seviyorum Derken Gözlerinin içi gülüyorsa Herşey Unutulmuştur Demek.

» Kırgınlık Değil içimdeki Sevgilim Sadece Sözlerin Dokundu Yüreğime inceden.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder