küçük sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:21

» Bir küçük Aşk içimdeki Sana Büyüttüğüm Senin için Suladığım Bir Duygu Benimkisi.

» Küçük kalbime Büyük Hafrlerle yazdım Adını Adın kalbimde hayalin Gözlerimde Aşkım.

» Küçük Sünyamın içinde Koskocaman Bir Sevgisin Bebeğim.

» Aşk Yaş tanımaz Küçük Büyük hangi Yaşta Olursan ol Kalbin Sevmeyi biliyorsa Aşk Kural tanımaz.

» Küçüğüm Seviyorum Seni bebeğim özlüyorum Seni Hasretinle Prangalar vurdum Küçük kalbime Bekliyorum Seni.

» Sigaramdaki Nefeslerimin Büyük Umutları Bedenim içindeki Küçük kalbimin Büyük Umutlarısın.

» Gerçek Sevgi Küçük Duyguların Büyümesiyle Çoğalır Sendeki ben Gibi Bebeğim.

» Küçük Umutlarım var benim Seninle Küçük hayallerim Var Sana Olan Sevgimle Küçücük Ellerini özledim Küçüğüm benim.

» Küçük Hataları Büyütme Sevgilim Küçük Dünyama Büyük umutlar ver sevgilim.

» Aşk Sayfamı yeniledim Seninle yeni bir dünya Kurdum kendime küçük ama huzurlu seninle.

» Bükemez Bileğimi Acımasız hayat ismini Yazmışım kalbime Mutlu Olmak için Hayal ediyorum Seni Acımasız hayat Küçük Umutlarımı Alsada Seni Alamaz Hayatımdan Bebeğim.

» Yaşanacak en büyük Mutlulukların Sahibisin Yaşanacak En büyük Dertlerin Gerisindesin Aşkım Dertler benim Sevinçler Seninle Olsun Küçük meleğim.

» Benim kalbim fabrika Çıkışlı Değil bebegim benim Kalbim Seninle işlenmis ALLAH vergisi Birtanem.

» Yaşanan Tüm Büyük Küçük Mutluluklar Seninle Olsun Yaşadığım Sevinçlerin Adı Sen ol Aşkım.

» Güzellikleri Seninle Acıları Dertlerimi giden gemilerde bıraktım ve yatım gemileri senin için geldim mutlu olmak için seni sevdim.

» Seni Düşünürken gözlerim parlıyor seni hayal ederken kalbim kıpır kıpır atıyor seni seviyorum aşkım.

» Hayata Karşı Asi Duygularımın Sahibisin Kalbimdeki Hayata isyan eden sesimsin bebeğim.

» Gül Sadece benim için Hayat Sev Acımasız olan Hayata Karşı Sev! ben Seni ben Seni Severken Bütün Dertlerimi Attım hayatımın gerisine.

» Umut dolu sözlerimsin küçük kalbimin tej sahibisin güzel sözlerimin rengisin seviyorum seni birtanemsin.

» Aşk Kitabıma Yazılmış En güzel isimsin hayatımı Adadığım Birtanemsin.

» Canımın Canı Küçük Kalbimin Atar Damarısın, Sen Benim Dünyamın Nefes Alışısın.

» Küçük Sevgiler büyük aşkları büyük aşklar ise destanları yazar.

» Yarınımı bekliyorum seninle küçük sevgiler büyüttüm senin için kalbimde.

» Damarlarımdaki Kan, Sözlerimdeki ilahsın! hayatımda tek! Yaşamaya Değersin bebeğim.

» Seninle 1 Saat yetiyor Herşeyi unutmaya sadece güL bana ozaman seviyorum seni de bana! senin için yaşıyorum bu dünyada.

» Sen Bir Güzelliğin En Zerafetli Gösterisi Sen Güzel Sözlerin En Anlamlısı Sen hayatımın Anlamı, Hayatımın Manası Olmuşsun bebeğim.

» Ne yazılar ne sözler yetmez Seni Anlatmaya Küçük Hayallerim Bitmez yalnız Odamda Seviyorum Seni esir kalmışım kalbine sevmez beni senden başka kimse.

» Küçülen umutlarımın büyüyen yarınlarısın aşkım.

» Hayat Bir işkence Seviyorum Seni Delice, Küçük kalbim Ellerinde hadi çek beni kendine.

» Hayatımda Seveceğim tek İnsansın, hayatımda yarınlarımı vereceğim umutlarımsın.

» Emin Ol ki Bu Kalp Bir Sende hayat Buldu Bir Sen Bu kalbi Durdurursun Bebeğim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder