manyak sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 17:13

» Sevgiyi Arama Kalbinde Bak bana Söyler Gözlerim Sana Olan Sevgimi!

» Kimse için mükemmel değilsin kalbim sende Olduğu sürece mükemmel olacaksın Benim için!

» Güzelliğine güvenip hava yapma Karizmamla Solalrım Seni Bu hayatta.

» Yavaş gel Biraz DikkatLi Ol belki Yetişirsin bana Yolun Sonunda

» Sana Karşı hep 3 Hafi Sakladım Kalbimde AŞK!

» Seviyorum içimdeki mululuğu Seviyorum Seni Bana beni Sevdiğin gibi.

» Uzun Sevdaların özet adamıyım aşk kitabında açıklamada tek sen yazıyorsun yazarı ise hayat Oldu.

» Aşkını Anlatmak istiyorsan bana Korkma Gözlerime Bak Sevgiyi yaşamak istiyorsan benimle korkma yarınlara benimle bak.

» Yarın Mutlu olacakmıyım diye düşünemiyorum artık sensizlik mutlu olmamı engelliyor.

» Kimse bana gelmeden ben kimseye gitmedim şu zamana kadar şimdi senin için köle oldum hayatım zinda.

» Yaralı kalbimin merhemi olmaya Nedersin?

» Boşlukta kalmış kalbimi tuttun bırakma sakın! bırakırsan tuz buz olur hayatım yok olurum hayatından.

» Hatalarımı kapadım kalbimi açtım gözlerine baktım işte ben hayata o an başladım.

» Hadi gel yanıma gidelim yarınlara tut bedenimi bırakma beni!

» O kadar güzel bakıyorumki seninle hayata bir sen varsın bu dünyada birde ALLAH’ım gerisi yalan.

» Bana Gülüyorsun Şimdi Ama Yakında Karşında Kahkahalarımla boğacam seni.

» Uçuk kaçık saatlerimin çılgın insanı seviyorum seni.

» Sarılır bedenim yalnızlığıma sensiz kalsamda yaşayacağım inadına!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder