mutluluk sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 16:58

» Seninle Mutluyum Hayatta, Hayat SeninLe Mutlu geliyor bana ßebeğim.

» Bir Gülüşünle Bir Lafınla Mutlu OLmasını öğrendim Bu bendeki ben Değil Bendeki Sen Oldu Artık Seninle Mutluyum.

» Ne kadar Mutlu Olsamda Sonunda üzüleceğim biliyorum hayatın Sonu gelince Yeniden Mutlu olucağım Seni Görüceğim biLiyorum..

» Mutluluklar seninle güzel seninle mutlulukları sevdim ben sen mutlu Ol Hep olmasanda Severim Seni hep.

» En Güzel Mutlulukları Diliyorum Sana En Güzel Sevgilerimi Yolluyorum Sana Seninle Mutluyum Bunu Anla.

» Mutlu Olmak için Bekleme hayat Kısa Mutlu Olmak için Hayata Pozitif Bak yeterli.

» Hayat Nekadar Acı Olsada güLmesini nekadar Dramatik Olsada Mutlu Olmasını bileceksin.

» Mutluluk Gülücüklerinde Değil, Söylediğin Sözlerle Mutlu Etsin beni Gülüşlerin Zaten Heycanlandırıyor beni birtanem.

» Mutlulukların Mutlusu Sevgilerin Sevgisi Aşıkların Aşkı heycanların heycanı Ve Güzelliklerin GüzelliğiyLe Geliyorum Sana Aç kollarını bana.

» O kadar güzel bakıyorsunki bana mutlu oluyorum seninle o anda o kadar güzel gülüyorsunki bana mutlulukları yaşatıyorsun o anda.

» Saf Duygularımı Kalbine Güzel Sözlerimi Beynine Sana Aşık Olan Bu Bedeni Ellerine Bırakıyorum Biriciğim.

» Gözlerimi Sende Açtım Hayatı SevginLe Mutlu Olmuşum Sonunda Sevdiğimi bulmuşum.

» Uzak Durma Bana mutlu OLamıyorum Sensiz Asla Güzel Günlerin Hatırına Mutlulukları geri ver bana.

» Çok Mutlu Olma Sonunda üzüLürsün Küçük Mutlulukları biL yetinmeyi öğrenirsin sevgine sahip çık Mutlulukları öğretirsin.

» Senin için bir Şarkı yazdım Mutluluklarımı Anlattım Her Mutluluğun içinde Adın ve Sevgin Vardı Bu şarkıyı Sadece Sana yazdım.

» Kalbimde Bir Acı Mutluluk Sanki Yüreğimde Bir Sancı Sensiz Alamsız Mutluluklar Bana Acı veriyor o An! Hadi geL Mutluluklarıma Anlam Kat Canım.

» Seninle mutlu oldu bedenim seninle hayat buldu soğuk ellerim bir seni sevdim bebeğim mutluluk ikimizin herşeyim.

» Mutluluk Sadece Seni Sevmekle Değil! Mutluluk Senin Hayalinle Yarınlarıma, Güzel Gözlerinle geleceğime, isminle Hayatıma giren en güzel Duyguları Kalbime Kazıdığım bir Aşk Güftesi.

» Güzelliğin mutluluk değiL Düşüncelerimdeki Esrarengiz HayaLin, Sevgin ise düşüncelerimdeki Mutluluk örneğin.

» Sensiz Acı Çeken Yüreğim Şimdi Seninle Yeni Mutluluklara yeLken Açtı, Bir Denizin ortasında Mutluluk Çemberi Kuruyorum ikimizin Adına.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder