serseri sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:37

» Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.

» Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır beni. Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde seni kaybetmekten.

» Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

» Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.

» Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlızlığımı, çaresizliğimi? Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım

» Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman. Tıpkı gözlerindeki huzur gibi.

» Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

» Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

» Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!

» Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun.

» Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni

» Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma

» yağmurla yarıştım bu gece ben ağladım o yağdı,o gökyüzünü,güneşi,bulutları, bense çocukluğumun gülüşünü anlattım ,o güneşi özlemiş bende bu mesajı okuyanı.

» gözlerı nehir kasları köprü olsa tam ortasından gecerken ipler kopsa yanaklarından süzülüp dudaklarında duraklasam beni öpermisın yoksa göz yaşı gibi silermisin

» güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bi gariplik bi hüzün var yüreğimde ya ben fazlayım bu şehirde yada sen eksik

» Şu vefasız fani dünyada Acıları kederleri sen yaşatın bana Yarınlarım ümitlerim hayalerim vardı Zehir ettin işte en sonunda Elimde değil seviyorum Resmimine bakıp avutuyorum kendimi Farkında olmadan sevmişim seni Ellerin sözüne inanıpta bırakma beni Delliler gibi seviyorum seni Lanetler olsun anlayamadın beni İnanki canımdan bile çok seviyorum seni

» Bu gece yıldızlara anlattım seni? sordum o da beni severmi diye? denizdeki yakamoz cevap verdi bana! o sevmesede sevilmeye deger diye.

» Sen benim hayatımda yaşadığım en güzel aşk sen uğruna ölünebilecek kadar değerli bir sevgilisin benim için

» Sevgi inançlar uğruna savaşmaktır;sevgi sevdiğin herşeyi geleceğe taşımaktır.sevgi ne yerde,ne de gökte.sevgi küçücük bu yürekte senin için atmaktadır…

» Gecenin karanlığında sabahın aydınlığında hep aklımdasın bu ufacık kalbimin en büyük yerindesin ve tek sahibisin.

» Merhaba ben geldim ama sıradan bir msj degilim.gönderen tarafından sevgiyle yüklendim,gelene kadar canım cıktı bol bol tembihlendim sizi cok özlemiş

» Bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan bir kızla berabersin? aya baktım ve dedimki sen kiç gök yüzünden vazgeçe bilirmisin?

» Hani uzaktaki yıldız parlak gelirya insana uzakta olduğun için aşığım sana Hani en güzel aşklar imkansız gelirya insana imkansız olduğun için tutkunum sana..

» Duygular vardır anlatılamayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan yollar vardır aşılması güç olan kalpler vardır acılarla parçalanan ve insanlar vardır hiç unutulmayan sanma beni sevipte bırakanlardanbenim sevgim mezara kadar olanlardan

» Yağmur damlası yılanın ağzına duserse zehır mıdyenın ağzına duserse ıncı olurmus Sen neyın yagmurusun kı benım yureyıme dusunce herseyım oldun

» Elimde olsa rüzgara karışır yanına gelir ellerinden tutar gözlerine bakar seni sevdiğimi söyler yanağına bir buse kondurur ve yüreğine nehir gibi akarım AŞKIM

» Sana bir gül veriyorum kokla ama soldurma sana bir şarap veriyorum iç ama sarhoş olma sana kalbimi veriyorum sev ama aldatma

» Yağmurlu bir günde ellerini aç tutamadığın yağmurlar kadar çok seviyorum seni

» Senin yüreğin yeddi beni sevmeye ama gücün yedmedi beni kaldırmaya ağlamı bilmiyosan sevmeyide bilemezssin

» Ölümümü olur senini uzaklara gidişin neolur inan bana seni ölümüne sevmişim bırakma ne olur korkuyorum karanlıktan bugunum yok yarınlarımda düşman

» Sana bir şiir yazacağım içinde güllerin güzelliği olacak kokuları etrafını saracak ama;hasretin özlemin benimle sabahlayacak

» Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.

» Bedenimde bir can avuc ici kadar o canda bir kalp var! dünya kadar. o kalpte bir sevgi var sonsuza kadar!o sevgide sen varsin ölene kadar

» Aşk tatlı bir rüya ufak bir dünya…gözlerde başlar,kalplerde yaşar.aşk şiiri gibi güzel,film gibi geçer.bir rüzgar gibi eser masal gibi biter

» Birgün bana beni mi daha çok seviyorsun yoksa Tanrıyı mı diye soracaksın ben hiç düşünmeden Tanrıyı diyeceğim ve sen hemen küsüp gideceksin ama nerden biliceksin içimdeki Tanrının sen olduğunu

Comments Posted (0)

Yorum Gönder