sert sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 17:03

» Beni Bırakıp Gittiğin Günlere yanacaksın Ozaman Hayallerinide Yakacaksın!

» Kimseye Bağlı kalacak kadar Light Değilim Kimseye Kendimi Ezdiricek kadar Gurursuz Değilim! Ya Tamam Ya Devam Hayatıma!

» Eser Duygularımın Şiddetli Rüzgarı Sokaklarında Çıkma Sakın karşıma Duygularım Seni Ezicek Bunu Unutma.

» Sertleşmiş Duygularımı Yumuşatmaya Çalışma Nasır Tutmuş Kalbimi Açmaya Kalkma Hayal Kırıklığına Uğrarsın Sonra!

» Ben Güneşi Sana geceleri Odama Sevgileri Sana Yalnızlığı Bana, Kırıcı Olacak Cümleleri Sana Teselli Sözlerini Kendime Ayırdım.

» Kimse Gelmesin Peşimden Ben giderim Dertlerimle.

» Senin Bu Dünyada Hak ettiğin tek Şey Sadece Koskoca Yalan Aşklar Yalan Sevgiler Sen Sadece yalansın.

» Lanet Duyguların lanet Sevgilerin hepsine Lanet Ediyorum lanet Olsun Böyle Hayata.

» Yaramayan Bir Duygu Çemberisin Etrafımda Sinirlerimi Germe Fazla üzerim Senin En Sonunda.

» Kime Yalan Sözlerinle Mutluluk Seviyorsan Oda Seni gerçek mutluluklarla insan Etmeye Çalışsın.

» Hayatımda Bir Nokta Gibi Olsamda Bütün ünlemleri Ben Koyarım kendi hayatımda Sen Sadece Bir Tiresin Sonu gelmeyen.

» Uza git yakın durma bana hissedince varlığını yanımda sinirleniyorum hemen o anda! ALLAH Aşkına DOkunma Bana Lanet Olasıca.

» Temiz Dünyamın Kirli Bir Sayfasıydın Dünyamı yeniledim Seni bu dünyadan Mahrum Ettim By.

» Ucuz aşkların sahte sevgisi, sahte sevgilerin en ucuz sevgisine sahipsin!

» Sen Hayallerimdeki güzelliklere Sahip Olamayacak Kadar Nankörsün.

» Ben hayata Sert Bakışlarımla Açık Sözlerimle Tutundum Senin gibi Yalan üstünde Durmadım hayatta.

» Olmayan Tek Şey hayatımda gerçek Sevgi Aşk Bulamıyorum Bu hayatta Sert Çıkışlarım isyan ediyor Hayata Bende Sevmek istiyorum Bu Dünyada.

» Çıkma Karşıma Sakın üzerim Seni Yalancı Aşkım, Sözlerinle Sana mutluluklar Bakma Arkana iyi yolculuklar!

» Kimse için ağız bükmedim kimseye eyvallah demedim hayat benim hayatım kendime göre yazarım kendime göre oynarım.

» Delikanlıyız seviyorsak ALLAH ına Kadar Severiz Terk ediyorsak Birdaha Görmeyiz! Hayata Sert Bakacaksın Sözünden Şaşmayacaksın!

» Sadece kendim için yaşıyorum Bu hayatta herkes Sanal olmuş gerçek Dünyada yalan gülüşleri bıraktım sana mutlu ol bensiz dünyanda!

» Benim için ne ilk Oldun nede Son Olucaksın Adını Kara Defterime Yazdım Birgün Unutulacaksın!

» Şimdi Al Yalanlarını git yavaşça Sevmiyorum Seni Lanet Olasıca.

» Kum Gibi Akan Zamana Çamur Oldum yaşan Sevgilerin Düşmanı Sözlerin ise uLaşılamayan insanı Oldum! Ne Sen Bana Ulaşabilirsin Neden Yalan Sevgin Bulabilir beni Artık hayatında!

» Gülüyorum yalan Sevgilere Sert Geçen Duygu Mevsimlerine, Değerini Bilmeyeni Sevmeyeceksin Sert mevsimler Geçirmeyeceksin.

» Bedenim Hasta Olsada Sana Ruhum Durdurucak Bu Aşk OLmaz Asla.

» Ben Seni teselli Etmek için Sevdim kalpten Sevmedimki! Ben Seni Vicdanen Sevdim Sana Sahiplenmedimki!

» Hayatıma Karışma! benim Hayatıma Yazılar Yazma! ismimi kullanma üzülürsün sonra!

» Olmayacak Duaya Amin Deme benden Birşey Bekleme Sonun hüsran olacak istesende istemesende!

» Seni Seviyorum Demek yetmiyor Bazen Sadece Sevmek Değil Sevmek için Mucadele etmek gerek Bazen hayatta, Sen Sevemezsin beni Bu Şekilde!

» Kır Kilitleri Al Kalbimi Cesaretin yoksa Sakın çıkma Karşıma Alma kalbimi Cesaretsiz Yüreğine!

» Yarınları Sensiz Yaşamak Seninle Yaşamaktan Daha Güzeldir!

» Benim Duygularım Okadar Sert’ki Gözyaşların Bile yumuşatamaz Artık bundan Sonra!

» Beyaz perde gibi Aşk hayatımızı Sonlandırıyorum Bu gece! Bu Gece Siliyorum Adını gecelerimden yolun açık olsun.

» Bir Söz söyle kalbim atsın yada sus hiç söyleme Kalbim Atmasın Belki yeni Acıları Kaldıramaz Bu Kalp.

» Uzun Bir Sevda Masalının Sonuna Geldik Sen Sadece Yalan Bir Masalin yalan Sevgisiydin benim için!

» Konuşma Bu Saatten Sonra Karşımda yalanların çıktı Piyasaya Daha neyin Savaşını veriyorsun karşımda Lanet Olasıca!

» Kahrediyorum hayatıma Nasıl Sevdim Seni bilmiyorum Kırıcı Olmak istemiyorum Zorluyorsun beni Delirtmeye! Git Artık hayatımdan Güle Güle!

» Seninle Anlaşmak için hayvan Olmak lazım Sen Anca Bundan Anlarsın!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder