tatlı sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:55

» Ne dil yeter seni anlatmaya,Ne göz kıyar sana bakmaya,Ne ellerim dayanır sana dokunmaya, Ne kollarım uzanır seni sarmaya Hiç ömür yeter mi? Bir sen daha bulmaya bitanesi.

» Bakma sen yağmurların sağnak döküldüğüne Bakma sen gecelerin karanlığına Bu pembe umut sütten de beyaz Bu senli hayal gülden de kırmızı İşte renk renk çiçekleri aşkımızı Görsene!

» Senin kanadın olmak isterdim Ben olmadan uçma diye Senin baharın olmak isterdim Ben olmadan açma diye

» Balık yüzerken suyun farkında mı? Kuş uçarken rüzgarın, Ya insan alıp verdiği havanın,Kapatır gözlerini dinlersen yüreğini,Anlarsın benim sana olan aşkımı.

» Canımdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin

» Sevgilerin en güzeli seni sevmek Özlemlerin en güzeli seni özlemek Ve hayatin tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek .

» Ben aşkı ölümsüz bilenlerdenim Bir ömür boyunca sevenlerdenim Ellerin ellerime değmesin derim Eğer ki sonunda bırakacaksan.

» Bir umut vardır hiç tükenmeyecek, bir hasret vardır çekilmeyecek, birde ölüm vardır,bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

»Sen güllere özenme güller sana özensin,Üzme tatli canini sen güllerdende güzelsin,Sevgi kadar özgür Özgürlük kadar özelsin Bir gülsen dünyalara bedelsin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder