üzüntülü sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:32

» Birgün beni nasıl paslı bir makasla nasıl da derinden budayıp gittiğini farkettim.Yeni bir filiz veremiycek kadar derindi kesip attıkların.Sensizlikle oluşmuş hastaluğıma senin bile çare olamayacağını benim için artık çok gecikildiğini anladım.

» Hiç kimse görmesn tanımasın beni..bu gece çekemem boş muhabbetleri..dokunmayın bırakın kendi halime ..rüsgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece

» Ay değil mevsim değil bir ömür geçti sensiz,keşke böyle sevmeseydim ağlıyorum çaresiz

» Gözlerimden akan her damla yaş kalbimden akan bir damla kan gibi ölememi istiyorsan durma ağla bu canım sana feda.

» İnsan sandım seni yüreğimi verdim yetmedi duygularımı hayallerimi sevdamı verdim.ama ne yaptın sen anlamadın.var olan herşeyi kirlettin adam sanmıştım seni.bitti sana itimadım kayboldu duygularım çıkma karşıma bir tekmede ben atarım kurtuluş sana bu sözler

» İnsan sandım seni yüreğimi verdim yetmedi duygularımı hayallerimi sevdamı verdim.ama ne yaptın sen anlamadın.var olan herşeyi kirlettin adam sanmıştım seni.bitti sana itimadım kayboldu duygularım çıkma karşıma bir tekmede ben atarım kurtuluş sana bu sözler .

» Hüzünler Buldum kendimi, Sensizliğin içinde Tarumar Oldum gezerim Sokaklarda Serseri, Beni Bıraktın Ya Hüzünlerimin Sözleri Sana Be güzelim.

» Bu gece Hüzün Bastı odama üzüntülerim dert ortağım oldu masamda, bir silah bir sözlerin yanımda, ya çekip vurucam kendimi, yada üzütü dolu sözlerimle ölürüm Sensiz Gecemde..

» Ne Hüzün Bitirdi Beni Nede üzüntün bitirdi içimdeki sevgiyi, Aldatılmak varmış kaderimde OLmayan Aşkmış SahtekarlıklarLa Süslemişsin Sen hayatını.

» Birgün beni nasıl paslı bir makasla nasıl da derinden budayıp gittiğini farkettim.Yeni bir filiz veremiycek kadar derindi kesip attıkların.Sensizlikle oluşmuş hastaluğıma senin bile çare olamayacağını benim için artık çok gecikildiğini anladım…

» Hiç kimse görmesn tanımasın beni..bu gece çekemem boş muhabbetleri..dokunmayın bırakın kendi halime ..rüsgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece

» Ay değil mevsim değil bir ömür geçti sensiz,keşke böyle sevmeseydim ağlıyorum çaresiz

» Gözlerimden akan her damla yaş kalbimden akan bir damla kan gibi ölememi istiyorsan durma ağla bu canım sana feda.

» İnsan sandım seni yüreğimi verdim yetmedi duygularımı hayallerimi sevdamı verdim.ama ne yaptın sen anlamadın.var olan herşeyi kirlettin adam sanmıştım seni.bitti sana itimadım kayboldu duygularım çıkma karşıma bir tekmede ben atarım kurtuluş sana bu sözler

» Yıllar geçer o benim hep yanımda olur derdim hiç gitmez ellerimi bırakmaz derdim beni unutsada adımı ve gözlerimi asla derdim meğer varlığımı bile hiçe saymış

» Bilir misin? ne zor ıslak gözlerle uyumak,dokununca kanayan bir kalp taşımak,hasret dolu gözlerle etrafa bakmak ve bilirmisin ne zor bu hayatı sensiz yaşamak.

» Gerçekten inanıp sevseydin beni böyle sabahları beklermiydim hiç?çoktan yanımda olurdun çoktan…gece 3-5 nöbetlerine dikmezdin beni,sensiz kaldığım ilk günden beri içimde bir umut vuslata dair,akşamları imzaladım gözyaşlarımla…seni aramıyor seni sormuyorsam bu senden wazgeçtim demek değil…birdaha böyle sevecek olursam bir kalemde silerdim seni.

» Hani sevdamızla yeneriz diyorduk herşeyi aşkım….!hani aşarız sorunları diyorduk,malesef sen bi gururunu yenemedin bana geri dönemedin.

» Gülen gözlerim sanmaki bahtiyar,,attığım kahkahalarda binlerce gözyaşı var.

» Ben yıllarımı kaybettim anılarımı değil.Ben mutluluğu terkettim.Acıları değil.Ben sevgimi yitirdim.Nefretimi değil.Ben yaşmayı unuttum.SENİ değil.

» Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez.

» Kalemimi kırsalar seni sevdiğimi kanımla yazarım

» Bazen çoban olup koyun güderim Kafam Bozulur Esrar Çekerim

» Bunalıma Girer Jilet Atarım Ferdiciyim arkadaş çok görme bana!!!

» Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum

» Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!

» Sen sensiz cennette yaşamaktansa seninle cehennemde yanmak isterim.

» Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz

» Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim

» İçtiğim Şarap OLsun Çéktiğim Esrar Olsun Sévdiğim Kız Müslümcüysé Canım Feda oLsun.

» Seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarım.

» Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma bitanem

» Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder