adam gibi sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:33

» Kimseye Borcum Yok Keyfim yerinde Karnım Tok.

» Biz Güzel Sözlerle Büyümedik Yalan Sözlerle Hayata Bakalım!

» Umutsuz olduğum zamanlarda Resmine Bakarım Umut’a dair sözler yazarım kendime.

» Sensiz geçen zamanlarımda resmine Sarılıp uyurum gülüm.

» Ya Sözlerim Gibi Mert Ol Yada Kendi Hayatın Gibi Kendine Dert Ol.

» Değer verdiklerimiz Arkamızdan Senaryolar Yazıyor Değer vermediklerimiz ise O Senaryolara Gülüyor.

» Yazın Aşıklar Eğlenir Son Baharda Bizim Gibi Sevenler Aşk Acısı Çeker.

» Gülü Güzelken Sevmelisin Solduğunda Ne Sevgisi Kalır nede Kokusu Kalır.

» Sözlerim Hançer Olur vurur Kalbini, Fazla geyik yapma benimle yarışamazsın bu hayatta.

» Kimse Kimseye muhtaç Olmasın Bu Dünyada gelen Vuruyor Sonra.

» Seni Sen Olduğun için sevdim ben Mavi Gözlerin için değil.

» Zamanlar Geçsede hayatımdan Aşklar Bitsede Deli Gönlümde Aklımda Bir Sen Varsın.

» Herşey eskisi gibi Olsaydı Şimdi Seni Dünden Daha Çok Severdim

» Olmayacak Duaya Amin demem, Seni Ben Sevdim Vazgeçemem.

» Rüyalarımdaki Kadar güzel Olsaydı Hayat Şimdi Saçlarım Beyazlamazdı!

» Ne Müslüm Dinlerim ne Ferdi Aşığım sana gör halimi.

» Mesajlarım karşılıksız Kalsada Sevgim Gibi Seviyorum Seni yok ötesi!

» Büyük Aşkların Gücüne Küçük Duygular imza Atar.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder