af dileme sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:32

» Yaptıklarım için Af Diliyorum Senden Birtanem Seviyorum Seni ne olur Affet Beni.

» Hayalleri Yıkılmış Bir insanım Bu Hayatta Seni Sevmekle Buldum kendimi Hayatta Şimdi Beni Bırakıp Gitme! Ne Olur Affet Bu Sana Aşık Olan garibanı.

» İnsafına Kaldı hayatım Sana Kaldı Umutların Af Diliyorum Senden Seni Diliyorum Rabbimden Hadi gel Ne olur üzme Beni.

» Özür Dilemek erdemliktir bizde Sevdikmi ALLAH’ına Kadar Severiz Silersek Birdaha Aynı ismi Kitabımıza Yazmayız, Af diliyorum Senden Yap bir büyüklük Erdemlik Göster.

» Af Dilerken Gözlerine Bakmak istiyorum özür dilerken Seni Ne kadar Sevdiğimi Anlatmak istiyorum Kelimelerimin içinde Ne olur Affet beni Sevgilim.

» Seni Okadar çok Seviyorumki Affedeceğini umuyorum çünki sende biliyorsun seni nekadar sevdiğimi Affetmek istiyorsun sende hadi ad diliyorum senden bağışla beni yeniden hayatına.

» Bir mum ışığı gibi gözlerin buğulu ve ateşli bakıyor bana, ateşli gözlerin seviyorumu yoksa nefretmi ediyor bilmiyorum ama affedersen herşey daha güzel olcak biliyorum.

» Af diliyorum kapında ne olur geri çevirme kırma kalbimi al canımı ama affetim de sonunda seviyorum seni ne olursa olsun bu kalp senin af diliyorum huzurunda.

» Özür dilerim umutlarımı aldığın için özür dilerim hayallerimi yıktığın için özür dilerim seni bukadar sevdiğim için.

» Seni seviyorum sen nekadar terslesende seninle hayaller kuruyorum sen beni affetmesende ben yine seviyorum seni sen benden nefret etsende sonunda ben yine af dileyeceğim sen istemesende.

» Yaşananları bir çırpıda silerek atmak nekadar doğru senin için söyle insafsız sevgili senden bir af diliyorum bin ağ çekiyorum.

» Güzel hayatımı Kışa çevirme Sözlerinle Ne olur Affettim De Hadi gel De, Bırakıp Gitme Beni Soğuk Buz Tutmuş hayatımla Başbaşa Bırakma Beni Sensiz bırakma beni geleceksiz.

» Affettim dersen hayata dönerim yeniden Hadi gel Seni Aşkım için Bağışladım De bana Bende Şeytanı Çıkarayım tecrubesiz hayatımdan, özür dilerim sevgilim değerini bilemedim.

» Özürüm kabahatimden büyük olsada sen beni affedecek kadar büyüksün ve aşkımızı küçültmeyecek kadar düşüncelisin kavga olmasın hayatımızda af diliyorum özür diliyorum seviyorum seni herşeyimle.

» Kırık bir kalp bıraktım sana biliyorum, beni affetmeni istiyorum, yüzüm kızarık içim bulanık senden sevgi dileniyorum affet beni diyorum lütfen affet.

» Hazin Bir Son istemiyorum Bu Dünyada Ellerimi Açtım Huzurunda Af Diliyorum Gör Artık Senin için Ağlayan Gözlerimi Ne olur Sevdiğim.

» Sevgilim özür dilerim Senin Hak etmeyeceğin bir duruma getirdim ama affet beni seviyorum seni özür diliyorum bebeğim

» Kırılan Kalbini Almak istiyorum Ellerime yeniden Başlamak istiyorum o öLümsüz Sevgimize Ne Olur Bir kelime Söyle Affettim Seni De Başlayalım Yıkılmayacak Aşkımıza.

» Gemileri Yaktın Gittin Benide Gemilerle yakmaya Çalıştın Ama Sana Olan Sevgim herzaman Gerçekçiydi Ufak hatalar Yüzünden Bitirme Bu ilişkiyi Affet beni.

» Sanıyormusunki üzülmüyorum gülüyorum Bu Boş Odada, Senin için Ağlıyorum kendimi Affetmiyorum Bari Sen Affet beni Belki gülerim.

» Kalmadımı Sevgin bana Bittimi herşey Bir Anda? Seviyorum Seni Dinlemiyorsun beni Affet beni Desemde Duymamazlıktan geliyorsun beni.

» Kimse için ağlamadı bu gözler senin için bir ilk oldu gözyaşlarım, kimseye söylenmedi bu sözler senin için içimden geldi söylüyorum affet beni senden özür diliyorum aşkım.

» Yapılan hataları Olgunlukla Karşılayıp Ona göre Değer vermek gerekir Affetmeni Diliyorum Senden Onay bekliyorum Hadi Bırak Şu inadı Kırma Yarınlarımı.

» Gitme Bırakma Ellerimi Af Diliyorum Ağlatma Şu yüreğimi Sözlerinle Vur Dayanırım Ama Giderek Vurma yaşayamam Sensiz Gitme Ne olur özür dilerim affet beni affetmesende gitme hayatımı bitirme.

» Umutlarımı geleceğime bağladım hayaller kurdum şimdi sen bunları silmek istiyorsun nekadar Af Dilesemde duymamazlıktan geliyorsun.. Bitirmekmi iStiyorsun bendeki beni ve Seni?

» Ben yaşamak için Seni Sevmişim Ama Sen Beni Yaşamak için değil Zaman geçirmek için Eğlenmişsin Afedersin.

» Yaşama Hakkımı Sana Devrediyorum Sen yaşa benim yerimede Zaten Affetmiyorsun Yaşamanın Değeri Kalmıyor Artık benim için tek değer sensin sende ne yapsam geri dönmezsin! Af Dilesemde gelmezsin Vicdansız Sevgilim.

» Beni Bırakırsan Ne olcak hayatında? Mutlumu Olucaksın Kendi Başına yalan hayatta? Hadi Af Diliyorum Kabul Et yarınlarımıza Gülelim hep.

» Af Diliyorum Sözlerimle Af Diliyorum Gözlerimle Af Diliyorum Senden Sevgilim yanlışlarımla Ne Olur Affet beni kabul et özür dileklerimi.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder