arabeks sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:44

» Zamanında Sevdiklerimizi Tek Tek Sileriz.

» Bu hayat bizim istediğimiz gibi yaşarız.

» Siz kaldırım taşlarını sayarken.Biz kaldırım taşlarının karesini alıyorduk
Bizde sabah olmaz bizde güneş doğmaz biz isyankarız kızım bizimle dost olmak size yakışmaz.

» Bizler;Siz Sokağa Çıkarken Annelerinizin Uyardığı O Kötü Çocuklarız
Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.

» Kral OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider… KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.

» Kral olsan ne yazar,tacın olsa çok yazar.İnsan olsan ne yazar,adam olsun işte o yarar..!

» Biz Hayata Tek GeldiK..Tek Gideriz.

» İstenmediğimiz zaman değil,istediğimiz zaman gideriz

» Yola birlikte çıktık yol bitmedikçe ayrılık olmaz.

» Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile.

» Dünyayda hiç kimseye güvenme Çünkü beyaz gülün bile gölgesi siyahtır.

» İçtigim Sarab Olsun Cektigim Esrar Olsun Sevdigim Kiz Muslumcuyse Bu Can Ona Feda Olsun. Nerede Bir Muslumcu Gorursen Beni Hatirla.

» Guller Arasinda Bir Diken Kirik Masada Icki Icen Azab Olmus GÖnlÜ Esrar Ceken Nerede Bir Muslumcu GÖrÜrsen Beni Hatirla!

» Ne Orhan Ne Ferdi Kimse Bilmez Bendeki Derdi Sen SÖyle MÜslÜm Baba “nereden Sevdim O Zalimi!”

» Cesedi Meyhanede Bulunmus Icki Dolu Masaya Konulmus Dua Yerine Muslum Okunmus Nerede Bir MÜslÜmcÜ GÖrÜrsen Beni Hatirla!

» Geceleri Parklarda Yatan Ac Karnini Sigarayla Doyuran Yakasiz GÖmlege Kravat Takan Nerede Bir MÜslÜmcÜ GÖrÜrsen Beni Hatirla!

» Kim Demiski Sarhosluk KÖtÜ Seydir .. Oysa Ben Herseyimi Ayikken Yitirdim!

» Yalnizdim Bİrtanem Yİne Dun Aksam. Hep Senİ Dusundum Hep Senİ Andim Dayanilmaz Bİrsey Oldu Hasretİn. Dun Gece Resmİnİ Optumde Yattim!

» Gözleri Kanli, Cekmis Rakiyi, Yuruyor Sokakta Bir Delikanli, Hayata Kusmus, Dostlarina Sevdali. Sorarsan Guzelim Kim Bu Diye? O Gordugun Asİ Bir Malatyali.

» Beni Yureklendirecek Bir Soz Soyle, Şehrin Tutsaklarini Salayim Kalbimden, Beni Yureklendirecek Bir Soz Soyle, Kursunu Beynime Sikayim Oylesine

» Serseriler Ne Aglamayi Nede Sevmeyi Bilirmis, Olaki Sevdi Bir Kez Severlermis Ve Olaki Agladi Gozyasinin Dustugu Yerde Olurlermis.

» Senin Gözlerin Değil varlığım yeter Nefes Almama,Hayatımı Ellerine, Duygularımı Halbine Bırakıyorum Aşkım.

» Seni Damarlarımın En Kırmızı En Koyu Sevdasısın bebeğim.

» Seni Hasretle Değil Sevgimle Bekliyorum Aşkım

» Seni Kalbime Hasretini Gecelerime Gödüm Aşkım

» Hayatımın Yönetmeni Benim, Ben Yazar Oynarım Sen izlersin Güzelim

» Rahat Ol Yapma panik Hazır Ol oLma atik Bu Dünya Ne Sana Kalır Nede Bana Yaşamaya Bak Fazla Yapma Merak.

» Seni Düşünmek Bitirdi Beni Bırak Artık Bu Aşk Defterini Ben Yazdım Hikayemi Sonu Toprak Sen beni Bırak.

» ÖLümü Seçtim hayat Bırakmadı Peşimi Seni Sevdim Severken Ben Zaten Bittim Güzelim.

» Sözlerim Sana kapak Olsun, Kelimelerim Sana örnek Olsun, Bunları Bir Yere Yaz Sana Ders Olsun Koçum.

» Biz Tesbih Sallarken Siz 3 Tekerlekli bisikletlerle yarış yapıyordunuz mahallede

» Ben Seni Severken Sana Hasret Kaldım Ben Senden Ayrılırken öLümLe Tanıştım

» Sen Benim Ne Sevgimi hak Edicek Bir Aşk Yaşattın içimde, nede beni Hak Edicek Sen Oldun Garip Sevgimin içinde.

» Her içtiğim Birada Buluyorum Seni, kadehlerin içinde resmin şişenin dibinde bitmiş Sevdan Saklı bebeğim.

» Ben Sigarakolik bir insanım Gittin beni Bıraktın Heder Sıgarada Gördüm Seni oLdum Derbeder çekiyorum Yine Zehirini içime Aşk Bu gelip geçer.

» 4 Duvar Arasına Çiziyorum Resmini ben Bıraktım Artık Seni Duvarlada Yaşatıyorsun Sevgini.

» Senin Ne Olduğunu 1 Ömür Boyu Değil 1 Dakikanın Sonunda Anlarım Güzelim Biz Bu Alemin Adamıyız Senin gibi Sosyetik Olmadı Sevgilerimiz.

» Sana Bakarken Anlıyorum Sevgiyi Sen Benim Kadınım Sen Benim gelinimSin Sen BenSiz Ben Sensiz Olamam Sevgilim

» Damarlarımdaki Kan Artık Durdu Hani çekip Gitin Ya işte bana O Koydu

» Aşkın Damarlarımda Gezen Bir iLah , Sensiz Olamamki Ben Hem Vallah Hem billah

» Sen Varken Yüzüm Gülerdi, Şimdi Yoksun Yüzüm Gülmez Oldu Bu hayat çekilmez OLdu Güzelim gelde Tut Ellerimden Bitsin Bu üzütünülü Hayat

» Sevgini Bana Verki Kalbin Sevgin kadar Konuşsun.

» Seni Sözlerde Değil Şarkılarda yaşattım Seni Hayalinle Degil Kalbimde yaşattım Bırak Bu inadi Gel Artık Bana Sensiz Olamam Sevgilim Bu Son Veda.

» Yaramın Derdi Sensiz Senin belan benim Ya Bu yara kapanacak, Yada Bu dert ikimizide öLdürücek

» Biz Aşkı Sosyetik yerlerden Almadık Güzelim Biz Aşkı Atamızdan Aldık Babamızdan Gördük Kendimize Uyarladık Sana Gösterdik.

» Tutki Ellerimi Bitmesin bu Sevgi, beni öyLe bir Sev ki Senden Başkasını Görmesin Bu Deli

» Hep Derdim ya Sen Ol hayatimda ya Ecel Olsun, Sonunda Sen oldun hayatımda Ecelde Yanında Kdv Oldu Güzelim.

» hiç onca kalabalığın içinde yanLız kaldın mı?

» Biz Anlamayız Sosyetik Sevgiden, Damar Sözlerimizdir Bizi Yücelten, Al Bu Sözlerim Sana Ders Olsun! Oda Olmadı Bu Sevgimin Nefreti Sana Kapak Olsun!

» Bıraktım Artık Sevmeyi, Sendne Sonra OLmadı Bu Yürek Böyle NefretLi, Aşkın Adı Artık yalan Sende Oldun benim için Yalan Bir roman.

» Hey Sevgi neden Bıraktın Beni? Sözlerimi Sana yazdım 30 Sene hala gelmedi Tapacağım Biri.

» Ben Okadar Değişik Biriyim ki, Sen Bu Değişikliği Fark Ettiğinde ben Değişik Aşklar içinde yol Almış Olacağım.

» Umutlarımı Sana Bağladım Sana, Derdim Kalmadı Bu Can Sana Feda , Sana Bakan Gözleri Kurban Ederim Sana.

» Deli Olmuşsak Sewgimiz için oLduk, Sarhoş olmuşsak Aşkımız için Olmuşuzdur!

» İçiyorum bu gece senin için, bırak meyhaneci elimi ölümüm oldu bu aşk benim için.

» Biz Bu Yolları ne bıçaklar yaralar yiyerek geçirdik, şimdi bir insafsızın elinde kalbim vurdu hançeri öldürdü beni.

» Kolumda Jilet izi Dinliyorum arabesk i bırak bu işleri güzelim ben her gece böyle içerim seni üzerim.

» Dinliyorum Müslüm Baba geçmiyor Sensiz Zaman Sende beni Anla Güzelim , Sensiz Yaşamak tek hatam.

» Bu şarkılar Seni Anlatsada Bana Olmaz Artık Sendne Bana Fayda, Al Kalbimi Ez Ellerinde Sanada Bu Yakışırdı Sosyetik Gülzeli.

» Seven Hep Acımı çeker Dostum Vur Kadehe belki Unutursun.

» Seni Düşünürken Arabesk Şarkılar Dinlemek Hobim Oldu Sensiz yaşamak ise Artık Fobim Oldu.

» Ya Ellerimi Bırak Düşeyim ya Çek beni kendine Kalbimi vereyim Güzelim.

» Yolların Sonu Yoktur Güzelim Sonumuzu birlikte çizelim gel benimle Çık yola Kalmazsın benimle Yaya.

» Sevgililer gününde Yoktun yanımda Ne Yaptım Bana ALLAH ım Nedir Bu ceza Bir Kulunu Sevmekse öLüm Al canımı ALLAH ım Bitsin Bu Zulüm.

» Biz her gece Seni Düşünenlerin Sınıfından Ayrıldık Artık Ben her Gece Sana Beddua Edenlerdenim Güzelim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder