sitem sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:46

» Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak, Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak, Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak.

» Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim.

» Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur’un başladığı yerde sevgi son bulur

» Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş.

» Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.

» Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez.

» Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

» Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!

» Bunca acıyı çekmez hiç kimse ve bunca ölümden kolay dönülmez bu kadar sevmeyince..

» Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle.

» Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.

» Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen.

» Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi şerefsizim kibrit bile çakmam!

» Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

» Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle.

» aşk dediğin koskoca bir yalanmış dost bildiğim meğerse ömrümü çalanmıs

» Seni Sevdim Delice, her Gece Soruyorum Kendime Ya Biterse Diye, Bitsede Sewgin Saygı DuyarIm Gönlüne, üzüLürüm Sana Böyle Sevgili Bulamazsin Bu tarihte!

» Dostumuzu Sevdik Yılan Oldu Bize, Arkadaşımız Dedik Yan BaktI Sevgilimize, Bu Sözlerim gelsin Dost Bildiklerime, Yalanları Oynamışız Bu Alemde.

» Okdara Çok Seviyorumki Seni Ne Onzur Kaldı Ne Gurur, Ey Sevgili Bu Sitemlerim Sana Gülme Bu Garip Sevdaya.

» Ağlarım Dost Olduğum gecelerime, Sayende Gecelerş Buldum Kendimde, Seni Düşünüp içiyorum her Gece, Duy Sesimi Sevgili Bitsin Bu işkence.

» YaraLı kalbim Seninle Düzelir Yine Sevgilim, aşk Denilen Duyguyu Seninle iÇerim, Bu SözlerimLe Kendimi teselli Ederim Sevgilim.

» Dünya Dönüyor Yine , Sevgimiz parçalandI her parçası Bir yerde, kalbimin Atışları kesiliyor Seni görünce, Gururum Ayaklarının Altında Sevdim Seni Delice.

» yaş Dolu Gözlerim Senin Yüzünden, Çok Ağır Geldi 2 kelimen, Seni Seviyorum gerçekten, yeter Artık üzme beni Lütfen

» Oyun Gibi BaşlaDık, Gerçek Sevdalara Yol Aldık, 1 Sinemanın 2 Karelik Görütüsü OLmuşuz, Yalan Dolan üstüne Aşk Kurmuşuz.

» hayatımın En Soğuk Ağustos Ayını Yaşattın Bana! Bırakıp Gittiğin Günden Beri Yazlarım Kış Oldu Ebedi.

» Gözlerine ilk baktığımda Sevgini Elini iLk Tuttuğımda Titremeyi Seni ilk Öptüğümde Ateşi hissetim, Şimdi neden Kaçıyorsun Sevgili?

» Sözlerin Şeker Gibi Geldi hayatıma Renklendi hayatIm, Sözlerin Zehir Gibi gecti Kararttı Dünyamı

» Bu Sitemim Sana DeğiL Sevgili Seni Böyle Çaresiz Atana Hayata, Kalbini Dinle Kimi Seviyorsan Ona Git Kalbinle, Sahte Aşk Oyunlarını Bırak geride.

» Git Başka Sevgili Bul Oynat Elinde, Bizim kaderimiz AldatıLmakmış Yine, Bu Sözlerin Senin Gibi Hayırsız Sevgiliye, Bırak Git Döndüğün yere.

» Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim.

» Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur’un başladığı yerde sevgi son bulur

» Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek,gündüzleri görebilmek marifet, sevmek önemli değil, yıllarca vazgeçememek marifet!

» Bir yolcu uğurladım yaşlı gözlerle arkasından bağırdım git güle güle o an dudaklarından döneceğim tüm gücümle haykırdım bekleyeceğim

» Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler, bağrına taş basarsın acılar diner, aldırma giden gitsin yangınlar söner, sakın arkana bakma, çünkü babalar önde gider.

» Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş.

» Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder