aşkla ilgili sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 14:37

» Aşkların En güzelini Sundum temiz Kalbine Lütfen geri Çevirme.

» Ben Aşığım Sana Senin için Varım bu yalan Dünyada Sensiz yaşayamam Bunu Artık Anla.

» Aşkların En büyüğünü Yaşıyorum Seninle Lütfen Sana oLan Aşkımı Küçültme Bebeğim.

» Ben Aşkı Çalan Şarkılarda Değil Seninle Yaşıyorum Aşkım.

» Aşk Bir Çocuğu Sevmek Gibi Sevgi ise O çocuğun Gözlerindeki ışık Gibi Zaman Değiştiğinde Sana Olan Aşkımda Büyücek Hergün Olduğu Gibi.

» Son Bir Acıyı Aldın içimden Sana Aşık Oldum Aşk Acısını Çıkardın Kalbimden Sevgilim.

» Aşk ile ilgili ne Varsa hayatta Sana Armağan Ediyorum gül Yüzlüm.

» Bir gülüşünle Hayata geçer Bu Beden Ağlama Ne OLur Kahrolurum üzüntülerinde.

» Damarlarımda yaşıyor Aşkın Kalbime geliyor Sevginin Akışı Parçalar Gözlerin Gözlerimi Aşkım.

» Seni Gördükten Sonra Etrafımı Görmez Oldum Senin Elini Tuttuktan Sonra Senden Başkasını Hissetmez Oldum.

» Yalan Sevgiler içinde Kaybolan Bu Dünyada Bir Sen gerçek Oldun hayatımda.

» O kadar Güzel Gülüyorsunki Güldüğünde bile Aşkını Anlatıyorsun Gözlerime.

» Ne Mevsimler Değiştircek Sana Olan Sevgimi Ne Zaman Etkileyecek Sana Olan Sevgimi Sen Benimsin Aşkınla Eriyeceğim Bu Dünyada.

» Bir Söz yeter Sana Kul Köle Olamama Bir Gülüşün yeter Dünyaların Elime Almaya Birtanem Benim

» Gök yüzündeki Martılar gibi Sevgimiz Beyaz ve Temiz Yıkılmaz ve bölünmez Aşkımız.

» Bir Kanaryanın Sevgi Melodisi Gibi Sözlerin Bir Kedinin usulca Sokulması Gibi Hayalin Seviyorum Seni bebeğim.

» Aşkın Nekadar Büyük Olursa Olsun Samimiyetin Benim Olsun yeter Birtanem YaLansız Aşkımız Olsun Sevgilim.

» imkansızları başardık seninle artık sözlerimizi müziklere dökmenin zamanı geldi Aşkım.

» Aşkla Tanıştığımdan beri Adını Yazıyorum Duvarlara Prensesim..

» Sana Söylenmemiş Sözler Söylemek iStesemde O Sözlerde Yanında KifâyetSiz Kalır Aşkım Sen Söylenmemiş tek Şiirsin benim için.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder