sevmeklel ilgili sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 14:36

» Seni Sevmek benim için Sensiz Olamamak Demektir.

» Sevmek Bağlanmaktır Ben Sana herzaman Bağlıyım Aşkım.

» Senin yanında OLmak Seni Sevmek Demektir Biriciğim.

» Sevmek için karşılık beklemeyen bu kalbim Bir Sana Muhtaç kaldı Bu Dünyada.

» Sevdim Seni Bir Kere yalan OLamaz bendeki Sevgiler Senden Başkasını Sevemem ceylan Gözlüm.

» Sevmekle Aşkla ilgili Sözler Sözler yazdım seni taş Anladı Bir Sen Anlamadın beni Aşkım.

» Ne kadar Sevgiye Dair Sözler Varsa hepsini Adadım Sana Sen dualarımsın Sözlerimde ilahlarımsın.

» Seviyorum Seni Birtanem Sensiz gecen Günlerde Zamanlara Nefretim.

» Kaderime hüzünleri ektim hayatıma sevgiler ektim seni severken hüzünleri sevdim seninleyken seni sevdim..

» Ne gemiler yakyım Senin için Ne Güzellerden geçtim Aşkımız için Bir Sen anlamadın beni.

» Gözlerim seni bekler kalbim sana hasret seviyorum seni birtanem bu sevgi sana ait.

» O kadar uzak zamanlarda bile seni sevmeyi öğrendim aşkınla avunmayı bildim seni sensiz yaşarken geliceğin günü bekledim aşkım!

» Sevmekle yanlış yapmadım Seni Sevdim Çünki Sen Bendin Ve Bende Sendim Aşkım.

» Bir Tek Sen Varsın bana lâyik birde ben Varım Sana Lâyik Aşkım.

» Sen Benim Ezberimsin Bu hayatta Senden Başkası Olamaz Yanımda Sevgilim.

» Gözlerin Kalbimde Saklı Adın beynimde Sevdim Seni Delice Ne Olursa Olsun Seveceğim Seni yine.

» Ayrılsada Ellerimiz Yüreklerimiz Bir Bu Gurbetde Bile Hayalinle buluyorum Kendimi.

» Hoşlantıyla Başladı Hayatım Sevgiyle Yaşamaya başladım Aşkınla hayatı Tanıdım Birtanem.

» O gözlerin varya beni sevgiye bağladı o kalbin varya o Kalbin Sensiz Olmadan Yaşayamayacağımı Anlatır.

» Ne kadar güzel Olursa Olsun Bedenin Nekadar Çekici Olsada Sözlerin ben Senin Kalbini Sevdim Sevgilim.

» Uzun gecelerde seni sevmeyi bildim aşkım yanımdasın ya yeter o bana.

» Sevgilim benim Seviyorum Seni Senden Başkası yalan Bana Anladım Şarkılarda.

» Her zaman iLklerim Oldun hep iLkim Olarak Kalıcaksın Hayatımda Aşkım.

» Yollarına ölürüm aşkım sevgimi sana herzaman anlattım ya benimsin ya benim unutma bunu sevgilim.

» Sen Benim Ekmeğim Suyumsun Sen Benim Belirsiz yarınlarımdaki tek Aydınlığımsın Aşkım!

» Sen Benim En güzel Melodileri Kulağıma Fısıldayan Bülbülümsün Aşkım.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder