bilinmeyen sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:40

» Yüzünü çizdim Aklıma Elimde Fotoğragın Olmasa biLe hayaLinLe Yaşıyorum Sen bunu biLmesende.

» Yalnızlıklar içinde Sevgiye Aç kaldım Sensiz Yaşamak Anlamsız Artık hayatım, Sensiz ve Sevgisiz Yaşamak Anlamsız Güzelim.

» Kalbimi Bir Sana Açtım Sevgimi Sadece Sana verdim Birtanem Herşeyimin iLkisin Ve Sonu Olucaksın.

» Tanıştığımız günü Anımsıyorumda Kalbim yerinde Durmuyordu Şimdi ismini Andıkça Göz yaşlarım Durmuyor Sevdiğim.

» Gel Yanıma usuLca yaklaş Bana Sevgini Anlat Bana Gözlerime Bakarak Seni Seviyorum.

» Yaşanmayan Mutlulukları yaşıyorum Seninle bilinmeyen Maceraları Görüyorum Seninle Duyulmamış Sözleri Duyuyorum Ve Seni Seviyorum.

» Ayrılmaz Ellerimiz Küsmez Kalbimiz Bitmez Sevgimiz Biz SeninLe Sevgiliyiz.

» Uykusuz Gecelerimin Sabahısın, bütün Güzelliklerin Adısın, Sen benim karaSevdamsın.

» Yazılarımda Adın Bedenimde tadın Var, Gecelerimde HayaLin , bedenimde Sıcaklığın var Bir Tanem.

» Sana Şiirler Yazmayı Sevdim Seni Kaâıtlara Dökerken Sigaramın Dumanında Seni HayaL etmeyi Sevdim Aşkım.

» Her güzelliğin Mutlak Sonu Vardır Acı Veya tatLı Sonlar, Benimle Bir ömür TatLı Bir Son istermisin?

» Tek Bildiğim Şey Seni Sevmek Tek Yaptığım iSe Sana Aşık Olmak Bun Dünyada teksin Sen BenimSin.

» Benim Umutlarımda Yüzdürdüğüm Tek insansın Hayatımı paylaşacağım Yarınlarımsın..

» Seni Acılar içinde Sevmeyi öğrendim Acıların içinde Sana Mutluluklar getirdim bebeğim.

» Uzun ayrılıkları kaldırdım artık kitabımdan, beni Sevenin yanında Olacağım herzaman.

» Canım Sevgilim Hayattaki tek Gerçeğim Sensin benim tek Dilberim Al Bu Kalp Bu beden Senin.

» Bu Dünyada Kalıcı olacak Aşkımız örnek OLucak Sevgimiz Etrafımıza yeterki tut ellerimi Bırakma.

» Kurallara Göre oynuyacaksak Sevgimizi Ayrılıkları Koyalım üzerine.

» Yeniden Başlamak Seninle yaşlanmak istiyorum bebeğim.

» Rol yapmak istemiyorum Sana Bitsin iStiyorum bu Sayfa Acı Çekiyoruz ikimizde Sonunda

» Kör oldum aşkınla hayatı göremiyorum birtanem seninle yaşamaya alıştım sakın gitme yanımdan.

» Sana olan sevgim seninle birlikte devam edicek, sen gidersen sevgimde gidicek.

» Beni Seveni Severim Bana Dert getireni Silerim.

» Mutlu oLmak için mutLu Edecek birini buLmak Lazım.

» Yalan Mutluluklar içinde gerçek Sevgiyi buLursun Umarım!

» Seni Mavi Okyanusun Derinliklerinde buLdum, Şimdi buLduğum okyanusta Kayboluyorum.

» Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi.

» Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım.

» Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam.

» Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim, günaydın benim Herşeyim.

» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim.

» İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.

» Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık yürekte tutmak.

» Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana aşık olmaktan.

» Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim.

» Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!

» Şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar Masum,gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar Çılgın ve okyanusun derinlerindeki bir inci tanesi kadar Özelsin.

» Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye.

» Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder