sevgiliye sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:39

» İşte buna aşk denir be aslanım, buna zifiri karanlık denir. Oğulları olur aşkın, kızları olur; karı, yağmuru, tipisi olur. Çamuru bile olur; lakin, gövdeni güneşin altına yaydığın bahar günleri parmakla sayılıdır. O parmakla sayılı anlar için, o birkaç yıl sonra zihninden fırlayıp fırlayıp tatlı bir yağmur olur.

» Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları Seyret, Seyret ki Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Hisset, Hisset ki Daha Güzel Ağlayasın.

» Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.

» Bir Dost Yüzüne İhtiyaç Duyduğunda Başını Kaldır ve Gökyüzüne Bak. Güzdüzleri Bulutların Geceleri Yıldızların Arkasından Gülümsüyor Olacağım.

» Benim İçin Hayatta İki Şey Önemlidir, Biri Sen Diğeri Özgürlüğüm. Özgürlüğüm İçin Canımı, Senin İçin Özgürlüğümü Feda Ederim.

» Güller Hep Ellerinde Açsın Ama Dikenleri Batmasın. Sevda Hep Seni Bulsun Ama Seni Yaralamasın. Mutluluk Hep Yüreğine Dolsun Ama Beni Unutturmasın.

» Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.

» Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.

» Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye sorarsan, kalbimde bir gökyüzü taşıyorum bunun için seni çok seviyorum.

» Mevsimlerden sonbahardayım, senin yüzünden. Dünyadaki herkes için herhangi biri ama herhangi biri için dünyalara değersin.

» Bir deniz düşün susuz bir bahar düşün çiçeksiz bir insan düşün sevgisiz birde beni düşün sensiz

» İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi hepsi parlıyordu ben seni güneşi seçtim bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

» Bir bakışın manası hiçbir lisanda yoktur bir bakış bazen bir şifa bazen sihirli bir oktur bir bakış bir aşığa neler neler anlatır bir bakış bir aşığı yıllarca ağlatır.

» Gözlerin gözlerimi gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi.

» Birine verilecek değerler uğruna feda edilebileceklerle ölçülüyorsa aç gözlerini etrafına bak bu gördüğün herşeyi sana senin için feda ederim ama sakın aynaya bakma

» Dün gece rüyamda seni gördüm sana seni sevdiğimi söyledim sende bana sarıldın hiç bırakmayacakçasına şimdi merak ettiğim bir şey var rüyalar gerçekmi olur yoksa tersinemi çıkar.

» Kaderde sevmekte vardır ölmekte sevmeyi seçtim ama sevmek ölmektende beter.

» Bir gün buluşacağımız yere gelmezsem dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır çünkü beni senden ayıracak tek kuvvet ölüm beni yakalamış demektir.

» Hasret kapımda nöbet tutuyor…biricik sevdiğim uzak bir yerde gözlerim hep ve sadece onu arıyor.

» İçimde sakladığım bir şehirdesin, unutmaya kıyamıyorum, geceler karanlık geceler hüzün bu deli hasrete dayanamıyorum, ben sevmekten suçlu aşktan sanığım, hala sana aşık ve hala yanığım SENİ ÇOK SEVİYORUM.

» Bil ki !katıksız sancılara razıyım yokluğun olmasa.bilki bir avuç biber gözlerime serpilen.ellerimde silinmemiş ellerinin izleri.durup şiirler yazıyorum yoluna.içimde sıkıntıların en dayanılmaz şekli.kaçıncı kere saatleri susturuyorum.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder