bomba sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:44

» Bu gece Yine Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun Artık; hayalmi, hayatmı, yanıldım

» Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım

» Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok

» Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin.

» Bir Gün kucuk bir kus ucmak istermis annesi yaninda olmadıgı bir vakit. Ativermis kendini yüksekten asagiya tam yere düserken

» Gideceğin yere beni de götür sevgili sorana başımın belası dersin

» Aşk : cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet

» Ya Sen Gidipte Uzaklara Bensizliğe Alışırsan;Ya Sen Sevgilim Ummadığım Kadar Beni Çabuk Unutursan.

» Yerin kulağı var..benimde kulağım var; ben yer miyim hayır yemem!

» Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git.

» Bir papatya istiyorum, seviyormu sevmiyormu demek icin, sevmiyor cikacaksa yapraklari hic bitmesin.

» Bu kader seni benden aldı seni benden caldı birkere sevdim hayatta oda seninle bitti artık elveda aşklara elveda yıllara

» Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksın.

» Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir

» Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın

» Bir ipte bin cambaz oynar;deliler akil satar.

» Yorulduğum sen değiLsin kendi yok oluşLarım.

» Herşey Biter, Su Taşı, Güneş Suyu, Zaman Güneşi, Aşk Zamanı, Söz Aşkı, Ben Sözü

» Bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak.

» İçimi kanatan özlemlerle yaslanıp sonra da sessizce gitmeliyim bu dünyadan

» Ağırıma gitti be sevdiğim,meğer hiç bir değerim yokmuş…ağırıma gitti sevdiğim,beni hiç tanımamışsın.

» Ölüm Bile Sıcak Gelir insana Cehenneme Gidecegini Bildikten Sonra Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !

» Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem.

» Düşlerini düşleyerek yaşamak, senden nefret ediyorum derken seni sevmek, var olmayan ömrümün tamamını sana adamak, sonra göğsüne yaslanıp seni düşlemek ve sevmek kalbinin sonunu bilmeden içine bakarak.

» Vay be! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

» Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice

Comments Posted (0)

Yorum Gönder