karizma sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 14:43

» Kâh Çıkarım Gök Yüzüne Seyrederim Alemi Kâh inerim Yer Yüzüne Seyreder Alem beni.

» Kimse Duramaz önümüzde, Delikanlıyız Alemde Yalan Olmayız.

» Güzelim Senin Parmakla Saydığın Aşklarına BedeL Benim tesbihimdeki aşk Taşları.

» Sen Süslü Kaldrımların Sosyetik Kızısın Biz Varoşların Mekanında Aşk Yazan Çılgın gençleriz.

» Kimse bizim gibi yürekten sevmez kimse bizim gibi değer bilmez.

» Yoluma Çıkanı Ezerim Dikkat Et Senide Sollarım.

» Fazla Yapma tantana Sokarım Sözlerimi Koca kafana!

» Senin Boş Sokaklarda Artislik yaptığın Sözleri Biz Evlatlarımıza öğretiyoruz.

» Sen hayatı Yavaş Yavaş Çık Ben yürüyen merdiven kullanırım.

» Rüzgar yapma Mekanımda olursun kumbara.

» Salla Dertleri Eğlenceye Bak Bu gece bizim Haydi Kalk.

» Ağlama Kimseye Ağlayacaksanda Bağlanma Böyle delice!

» Dişlerinden tesbih boncugu Saçlarından Püskül yaparım Ayık Ol.

» Gecenin 5′inde başlar hayatımız Siz Rüyalar içinde Prens Olursunuz Biz gerçek hayatta.

» Hadi Bak Dalgana Laga luga yapma rüzgar yapma.

» Sizin esitiginiz yerde bizim yagmurlarımız yağıyor

» 3-5-2 Kaptın Sen bu işi.

» Uyuz oldum sana yapma bana numara alıcam facanı altima.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder