can alıcı sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:26

» Canımı Yakan Gidişlerin Değildi Zaten Canımı Alan O Zifiri Sözlerindi.

» Sevgiye Koşarak umutları bir bir yakalayarak gittiğim hayatımı gidişlerinle bitirdin Sadece Canımı Değil Benide Benden Aldın.

» Azraile meydan Okuduğum Bu hayatta Canımı Aldın Azraile Bırakmadın, Şimdi Canımı iStiyorum yarınlarımı geri Ver Bana!

» Sana Güvenerek Çıktım Acı Hayatın Yoluna Sana inanarak Başladım Hayata inanmaya Yine Benim Canımı Aldın hayatın Ortasında!

» Seni Sonbahar rüzgarlarına Bırakıyorum Yaktığım Canımı Yeniden Hayata Hazırlıyorum Sensiz Yaşamak Hayata Yeniden Başlamak istiyorum.

» Hayatım Sessiz bir fiLm gibi Oyuncular var Ses yok Hepsinin Sesini Kıstım Kendim Yaşıyacağım Hayatımı Artık Kimseye Ne el Nede Bel Bağlıcam.

» Sayende Kirlenmiş Dünyam iLe bıraktın Beni Şimdi Yeniden Kuruyorum Düzenimi Canımı Yaktığın Anılara Gülüyorum ve Sana lanet ediyorum.

» Bir Gecenin kör kuyusunda Kalbimi Elime Aldım, Sadece Sana feryadım Sadece Sana Beddualarım Canımı Aldın Kalbimi Parçaladın.

» Hayata Gülecek Mecalim Kalmadı Zaten hayat Tokat Atmıştı Seneler önce Şimdi Yine Sayende hayat Beni Tokatladı.

» Sevmişim Birkere Gönül Söz Dinlemez Ne Çare? Seni Sevdim işte ben o gün bittim.

» Eyy Aşıklara Mekan oLan Koca Dünya Sen Döndükçe ben Ağlayacağım insanlara Aşıklara Uzaktan Bakacağım.

» Musalla Taşıma Yinede Adını Yazdırcam Seni nekadar Sevdiğimi Gör Ve kendinden Utan Senin için Neler Yaptığımı Ve Yapacağımı Anlaman için.

» Bu Dünyaya Sevmek Sevilmek Ve Ekmek için Geldik Ekmeği Bulduk Ama Sevmek Sevilmek Bizi Ekmeğimizden Etti.

» Güzel Maziiler yaşandı Bitti Nostalji Gibi Esti Geçti Şimdi Sağ Elimde ilK Mektubun Var Sevgilim Sol Elimde iSe intehar Sebebim.

» Ziyan Olan Zamana Bakıp Ağlıyorum Canımı Zaten Aldın Şimdi Sadece Kendime Ağlıyorum.

» Sana Derdimi Anlatsam Kabusların Olur Sana Sevgimi ANlatsam içine dert Olur Bu yüzden Suskunluğum Bu Yüzden SevgiLiye Susuzluğum.

» Harikalar içinde yaşamak vardı seninle anıları paylaşmak vardı şimdi bir şişe biraya mahkum ettin beni vicdansız.

» Alkoliksin Dediler Sebebini Sormadılar, içiyorsun Dediler Neden Demediler, Bunlar Aslında Gerçek Aşkı Görmemişler.

» Uyumak haram Oldu Sözlerin Bedenime Dolandı Soğuk Gecelerin Sabahında Sıgaramla Paylaşırım Anılarımı.

» Vefasız Sevgili Sana feryatlarım Sen Sevmek Nedir bilirmisin gerçek Sevgiyi içinde bulabilirmisin? Sen Sadece Kendini Düşünen Adi Birisin!

» Aşk Acısınıda öğrendik Bu Saatten Sonra Sevmekmi Kaldı Hayatımızda? Canımızı Aldırlar Sonunda Sevmek yok Birdaha!

» Gül Gibi Kokan tenine Aldandım Güzel Gülüşlerine Yakalandım Sahte Sözlerine inandım şimdi Acılarla Savaşıyorum Anılarımla Beni Bıraktın.

» Sana Aşk Değil Dert Lazım Sana Sevgi Değil Acı Lazım Sana Seven Değil Seni Harcayacak Biri Lazım Ozaman Akıllanırsın Sen.

» Ne Dostuma Güvenir Oldum Bu Hayatta nede Sevgilime Hepsi Vuruyor Arkandan Günün Birinde Lanet olsun hepsine.

» Bu Dünyada Akılda Kalıcı tek Şey Anılarımız oLmuş Yalandan Kullandığımız Sevgi Sözleri oLmuş gerçek ise yerin Altında Bekliyor Bizi.

» Yalanda Olsa Seviyorum Seni, Bu hayat Yalan Ama Gerçek Aşkı Bulurum Sonunda Bu Dünyada Gerçek Sandığım Aşklar Yalan Olsada, Yalan Dünyada gerçek Aşkı Yaşıcam inanıyorum Buna.

» Gözyaşlarına Aldanacağımı Sanıyorsan Boşuna Ağlama Sözlerinle Güleceğimi Sanıyorsan Boşuna Konuşma Bitti Artık herkez Kendi Yoluna.

» Can Alıcı Sözler Söyleme Bana Zaten kalbimi Aldın Ellerinin Arasına Lütfen Sana Olan Sevgimi Bir anda parçalama.

» Nefesim Tükendi Sayende inancım Kalmadı Hiç Bir Sevgiye Sende Yalan rüzgarı oldun Kalbimin önünde Sanada Güle Güle.

» Sen Sözlerimde Değil Yanımda Hiç Değil! Sen Sözlerimde Değil Dümyamda Yoksun Artık Kapat git Anıları!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder