zalim sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:24

» Hayat öyle zalim hocadırki” Sözlü yapmadan yazılı yapar”

» Sevilen zalimse seven ne yapsın sevilen seviyorsa sevmek güzeldir

» Yarın birgün seninle olsam olmasam hiç farketmez ben artık küstüm aşklara zalim

» Sev dedin sevmedim mi?kıymetini bilmedimi sen gittin suç bendemi zalim

» Günler ne kadar zalim olursa olsun geçmeye mahkumdur

» Bu yaranın adı hasret öldürdü bitirdi gençligimi , bir zalime kurban gittim dermansız bıraktı yüreğimi

» Hayataki en ağır en zorlu ençileli yük onursuzluktan boyun eğmekten ve zalimi övmekten daha ağır değildir.

» Yıllar ne kadar zalim olursa olsun geçmeye mahkumdur!

» Sevilen zalimse seven ne yapsın

» Olmuyor zorla değil olmuyor görmüyor nasıl yükseklerdesin sevmiyor yürek ondan zalimi sevmiyor buna sende dahilsin,bir deli yürek acısındayım bak yine kara odalardayım bir gece gibi yakınındayım en büyük aşkım sensin.

» Bedenimde degil kalbimde derdim tek alıskanlıgım bir zalim sevdim

» Bu sevdanın adı hasret öldürdü bitirdi gençliyimi bir zalime kurban düştük dermansız bıraktı ikimizi urfalı suskun

» Bedenimde değil kalbimde derdim tek alışkanlığım bir zalim sevdim

» Aşk insanı hasta eder dertli eder deli eder ama en önemlisi aşk insanı zalim yapar tıpkı senin gibi

» Küstürdün zalim felek beni küstürdün aldın yarim elimden çaldın götürdün gözümde ne varsa sildin süpürdün hayata doymadan küstürdün beni

» Zalimin zulmü varsa, sevenınde ALLAH’ı var be gülüm

» Bir gül kadar güzel ol dikenleri kadar zalim olma,sevdiğine öyle bir söz söyleki,ya sonsuza kadar yaşat,ya da bir defada öldür,asla yaralı bırakma

» Gel gel gel elleri cennet kokan yarimm hic geçmedi seni seven halim seni çalan şimdi mutlu şimdi zalim

» Ne ferdi ne orhan en iyisi sen söyle müslüm baba nereden sevdim o zalimi.

» O ela gözlerine dolacağım Unutmuş olsanda içine dert olacağım Çözmek istediğin bir sır olup kalacağım Seni nasıl sevdiğimi sen nereden bileceksin Ama ben biliyorum birgün bileceksin Silinmeyecek yanağından dudağından izim Soracaksın kendine ne oldu aşkımız bizim Eyy benim aşkı bilmeyen sevgilim Zalimden daha zalim vicdansızım Hal bilmez halden anlamazım Ama ben biliyorum birgün bilecek birgün göreceksin Ey benim zalimden daha zalim vicdansızım Ama dediğim gibi ben biliyorum Birgün gelecek, görecek ve bileceksin Serçelerin uçamadığı bir yer arayacaksın Yok öyle bir yer, serçe serçe ağlayacaksın Belki dünyada tüm sırları anlayacaksın Seni nasıl sevdiğimi sen nereden bileceksin? Ama ben biliyorum Ey zalimden daha zalimim, ey insafsızım Ey vicdansızda, ey zalimden daha zalimim Ama dedimya birgün biliyorum Sen o gün bilecek, görecek, anlayacaksın

» Kabul et sonu yoktu birgün ayrılacaktık´kaderin kucagında belki bir oyuncaktık kabul et suçunu seninde var hataların çalmıştı kapıyı o hain zalim AYRILIK

» Gittiğin o yollar senin bir gün sonun olacak seni ben değil zalim kara toprak saracak

» Sensizliği düşünemezken bir gece vakti ayrılık çöküyor omzuma, gecem uzun sen yokken nefesinin sıcaklığı yok artık ya yanımda ben neyleyim sensiz hayatı zalim

» Benim cezam,seni sevmekti.benim cezam,sana aşık olmaktı.her zaman sana baktığımda gözlerini çeviriyorsun.ne zaman sana değer versem değerini bilmiyorsun.sen benim için o kadar özelsin ki,bunu bile bilemeyecek kadar körsün.işte bebeğim sende sevdin,sende aşık oldun başkasına.bir zalime aşık oldun.sende cezanı çekeceksin.

» Aşıklar asklarini belli etmek icin, asklarini agiclara kazarlarmis. Birak bizim askimizi herkes bilmesin, biz bu aski kalbimize kazalim BEBEGIM

» Bir gül kadar güzel ol dikenleri kadar zalim olma birine öyle bir söz verki ya sonsuza kadar yaşat yada bir defada öldür ama asla yaralı bırakma.

» Aşkta hızlı yolda yavaş biz müslümcüyüz arkadaş ne ferdi ne orhan bilir bu derdi sen söyle müslüm baba nerden sevdim o zalimi

» Şu zalim dünyaya geldim geleli yüzüm birkez olsun gülmedi dün gece rüyamda bir peri yüzünü güldürecek biri var dedi kim diye sorduğumda senin ismini söyledi.

» Gayem zati halinizi taciz etmek değil efkaru umumiyede muhabbet kurmaktır.Cevabu musbetiniz kalbi hazalimi tamiri temin edeceğinden o güzel sohbetinize talibim

» Ne orhan ne ferdi hiç kimse bilmezzz bendeki derdi sen söle müslüm baba nerden sevdim o zalimi

» 1907 doğdu aşkımız zalimler duyun bu senede şanpiyon aslan terbiyecisi

» Gayem zatialinizi taciz etmek değil, Efkarı Umumiye?de muhabbet kurmaktır. Cevabı müsbetiniz kalbi hazalimi tamir-i temin edeceğinden, dest-i muhabbetinize talibim.

» Aşk Yalanmış Sevda Yalan Sen Yalansın Hayat Yalan Bende Sana Uydum Zalim Senin İçin Oldum Yalan

» Gözlerimden tane tane akan yaşlardan müsade cekti gitti zalimm can usandı can sıkıldı gönül yerden göge haklı sende sevgi aşk hersey yalandı

» Boynuna takmıstım mavi nazarlik.Azraille edemedim pazarlık.Aldı sevdiğimi zalim mezarlık.Sevdiğimi topraga gelın eyledım,seni cok özledim nerdesin askım

Comments Posted (0)

Yorum Gönder