çapkınlar için sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:16

» İsminizi bağışlarmısınız?
Kadin: Neden? Sizin yok mu?

» Erkek: Size bir içki ısmarlayabilirmiyim?
Kadin: Aslinda içkinin parasını direk alsam daha iyi olur.

» Erkek: Ben bir fotoğraçıyım ve ne zamandir sizinki gibi bir yüz ariyordum.
Kadin: Ben de estetik cerrahim ve ne zamandir sizinki gibi bir yüz ariyordum.

» Erkek: Sanirim sizinle daha önce bir kez çıkmıştık ya da iki kez
Kadin: Sadece bir kez çıkmış olabiliriz, çünkü ayni hatayi ikinci kez yapmam.

» Erkek: Nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz?
Kadin: Sanirim doğarken sizin payinizi da ben almışım

» Erkek: Bu cumartesi benimle çikarmısınız?
Kadin: Üzgünüm, bu cumartesi başım ağrıyor.

» Erkek: Birçok erkeğin basini döndürüyor olmalısınız?
Kadin: Siz de birçok kadinin midesini bulandiriyor olmalisiniz.

» Erkek: Sizi çok mutlu edebilirim.
Kadin: Nasıl gidiyormusunuz?

» Erkek: Size evlenme teklif etsem, ne cevap verirdiniz?
Kadin: Bir sey diyemezdim muhtemelen, çünkü gülerken konusamam.

» Erkek: Sizi sinemaya davet edebilir miyim?
Kadin: Ben o filmi gördüm.

» Erkek: Hayatım boyunca neredeydiniz?
Kadin: Sizden saklaniyordum.

» Erkek: Hayatim boyunca neredeydiniz?
Kadin: Hayatinizin geri kalaninda da olacağım yer rüyalarınızdır.

» Erkek: Sizi daha önce bir yerde görmüş gibiyim?
Kadin: Evet, o yüzden artik oraya gitmiyorum.

» Erkek: Bu koltuk bos mu?
Kadin: Evet, ama oturursaniz bu boşalacak.

» Erkek: Ne ile mesgulsünüz?
Kadin: Kadin taklidi yapiyorum.

» Erkek: Sizi çıplak görebilseydim çok mutlu ölürdüm herhalde.
Kadin: Ben sizi çıplak görseydim gülmekten ölürdüm herhalde

» RampaLarın Ustasıyım Gözlerinin Hastasıyım.

» Bir Sana Bakarım Bir Hayaline Dalarım Güzelim.

» Seni Bugun Gördüm Bugün Hayata Döndüm.

» Takarım Senin Gibi Hatunu Koluma Çıkarım Caddeye Olurum 10 Numara

Comments Posted (0)

Yorum Gönder