çılgın sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:27

» Yavaş Ol heycan yapma Çılgın Ol Dert yapma

» Yollar Yaş Yapma telaş.

» Sen Okursun ben Yazarm Sen bakarsin ben Oynarım Sen benimsin ben hayatınım.

» İmza Koyma bana Sözlerimde Nokta olursun.

» Bana Şekilli ünlem işaretleri Koyma ünlemi Patlatırım Suratına

» Selam Naber ? iyi Geldi Birdaha Ver, Mersi Girsin Sana Hepsi

» Aşk Bir Buz’dur Herkeze Gösterme Aşkını Erir.

» Seni Seviyorum Derken Hep Yanımdan Güzel Kızlar Geçiyor Konsantre Olamıyorum

» Seviyorum Seni Hafta içi hergün

» Aşkı 1 ömür Seninle Yaşayıp 2. Ömürde balayına gitmek istiyorum bebeğim

» Hayatla Oyun Oynuyorum hep Düşeş Atıyorum Kendimi Seviyorum :p

» Sabahları Gülüm öğlenleri Sümbülüm Geceleri Kapdüsümsün

» Senin Yanında Dijital Saatim Zamanı Hemen Bitiriyor aşkım

» Seni Düşününce hayalin geliyor Aklıma Kokun Burnuma sonra neyse gerisini solemiyim ortam musait değil iyi geceler aşkıma

» O kadar çılgın Olki Seni gören Çılgınlar Bu ne kadar Çılgın Desin

» Çılgın olunmaz Çılgın Doğulur.

» Hayata Küsme Çılgın ol Hayat Sana Küssün

Comments Posted (0)

Yorum Gönder