çekici sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:31

» Seni Gördüğüm An Nefesin kesildi Dikkatim Dağıldı Bende Artık Bir Sen vardın Aşkım!

» Seninleyken Zaman geçmesin Diye dua ediyorum o an Sadece Seni yaşamak istiyorum.

» Gözlerin Gözlerime baktığında anlıyorum hayatı ve hayatın renklerini.

» Sensiz Olmak benim için yok oluştur birtanem ALLAH ın verdiği bu canı azrailden Sonra Bir Sen Alırsın Bunu Unutma.

» Çektiğim acıların sonu seninle mutluluk olucaksa bütün acıları yeniden çekerim bebeğim

» Aşk Nefesinle Dilin üstündeki Bir kelime Değil Kalbinde Ve Damarlarında Dolaşan Bir Hastalıktır.

» Ne zaman Aşık Olursan Ozaman Dert kederi Bilirsin Aşk Acısı Çekersin.

» Sen bir bebeğin gülüşü bir kuşun ötüşü bir denizin sahile vuran dalgası gibi doğal üstü afetsin benim için aşkım

» Seni o kadar çok Seviyorum ki! Canımın içindeki can Sığmaz Oldu Dünyama.

» Benide al sen nerdeysen birtanem Nefes Almak bana Sensiz Yasak.

» Senin için ben yaşarken ölmeyi göze almışım ölsemde artık koymaz bana bebeğim ben sana aşığım!

» Bir Sen varsın hayatımda Birde hayatın var bende Seviyorum Seni Bebeğim.

» Yaşamak Buysa Seninle Olsun öLüceksem Sensiz öLeyim Sen mutlu olki Ben rahat Olayım.

» Bu halini Sevdim Gitme Kal Birtanem Çamurlar Çirkefler içindeyim.

» Güzelliğinle herkezi bağlasanda Kendine ben Gözlerine bağladım bakamıyorum dünyaya.

» Yarınlarımdaki Sabahım gecelerimdeki Ay’ımsın biriciğim.

» Seninle Hayata karşı durmak istiyorum hayata meydan okumak seninle güzel.

» Gözlerindeki bir damla yaş olsaydım dudaklarında kalmak için bütün gücümü sarf ederdim.

» Yalvarıyorsam Sebebi Sen öLüceksem Yine Sebebi Sensin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder