enteresan sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:28

» Uzaklarda Arama Kendini Aynaya Bak Görürsün kendini..

» Aşık OLma Fazla Acısı Çoktur, Acı Çekme fazla Aşk Kalıcı Değil Bu Dünyada.

» Gül Dikenli OLsada Güzel Görünür, Kendini Güzel Sanan Kadınlar Makyajla Bişeye Benzerler.

» Fazla irdemele muhabbetleri merak etme geçen sözleri sonunda üzücü bir nokta Olursun.

» Kızlar Hayatta Olduğu Sürece Dünyadan hergün 1 Erkek EKsilicek. ( Aşkı için ölenler )

» Bende Söz Bitmez Sende Dinleme Arzusu Bitmez!

» Yolları Giderek Bitiremezsin Ama Bakarak Bitirebilirsin.

» Kaybedilince Değeri Anlaşılan insanlar, Artık oLmayan Zaman içinde Değerli Olurlar.

» Canım Sen Vodafone Gibi Anı’nı ya$arken ben Avea Gibi Heryerde Seni Kapsama Alanıma alırım

» Kızlar Gül Gibidir Uzaktan Güzel Kokar ve görünürler Yakınlaştığın zaman Dikeni Batar.

» Kalbimi yeniledim Yinede Buldun Beni Aşk!

» Sen Sakin Ol ben Senin yerine Heycanlanırım

» Başkası Olma Kendin Ol Belki ozaman insan Olursun.

» Sigara ve içki insanı Siroz, Hayat Ve Aşk insanı Verem Eder.

» 112′ye Bağladım kendimi Arıza Çıkarıyorum gel Onar beni

» Azrail’le Hayat kumarı Oynuyorum Lütfen Rahatsız Etmeyi, 1 - 0 öndeyim.

» Fazla Ağlama emzik Yok Yanımda Alış Artık Bu hayata Aşk Acısı Çekeceksin Doya Doya, üstüne Su iç Rahatla

» Şimdi Aşkın için biLeklerimi kesicem öLürüm Diye korkuyorum

» Senin için denize atlarım ama bugün deniz tuttu yarın atlasam Olur mu?

» GüLme Komşuna olursun muşmula

» Yavaş yerler Yaş, üstümdeki Saten Kumaş

» 3 Dileğim Var Sen Ben ve Senden Sonra Geçireceğim Mutlu Bir Hayat.

» Yürü Be güzelim Endamını Görelim, hadi gel geri Şimdi Yüzünü görelim

» Yükseklik Korkum var Ama uçağı çok seviyorum

» Aşkım Şimdi Sana Olan Sevgimi haykırmak istiyorum Ama miller Rahatsız Olur Ses yapma Diyor Hemşire Abla

Comments Posted (0)

Yorum Gönder