makara sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:26

» Soru : Bir çocuk hiç patik giymiyomuş neden
Cevap : anti-patikmiş

» Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım

» Soru: Karadenizli askerin silahına ne denir?
Cevap: Lazer silahı.

» Her yıldız kaydığında bir insan ölürmüş, bizim Feriha teyze takunyası kaydığı için öldü

» Soru: Adamın biri havuzdan çıkmış Havluyla kurulanmaya çalışıyomuş ama bir türlü kuruyamıyormuş. Neden?
Cevap: Çünkü adamın yaş günüymüş

» Ne zaman inek görse kaçardı, çünkü ot kafalıydı

» Soru: Bir adam OMO’yla yıkanmış ve maymuna dönüşmüş neden?
Cevap: Çünkü OMO’yla yıkanan herşey ilk günkü gibi olur.

» At binenin, ninem dedemindir

» Soru: John Wayne”nin ebesinin adı nedir?
Cevap: Ebeveyn. hehehe

» Sekiz dil bilen adamı öldürdü,toplu katliam suçundan yargılandı.

» Soru: Adamın biri bilgisayarın başında sabahlamış, sabah hasta olmuş niye?
Cevap: Çünkü Windows açıkmış.

» Mouse kullanamadigi programa, viruslu der.

» Adam :Boynum tutuldu
Kadın : Eee
Adam : ben de kulaklarımı kiraya verdim

» Fazla çikletlerinizi yola atın, arabalar çiğnesin

» Soru: Karnı aç olan eş cinsele nedenir.?
Cevap: topaç

» Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım

» Soru: 4.murat neden intehar etmiş?
Cevap: İlk 3′e giremediği için

» Arabanızı fazla yıkamayın, üşütüp hasta olabilir

» Öyle bir halt yedimki sakın affetme beni
simge durumuna küçült saatlerce beklet beni
tüm sistemlerimi çökert ziple sıkıştır ve parçala
alt F4 ile kapat silift ile degiştir beni
kedinin mausela ile oynadıgı gibi oyna
manzaralı mause pedinde gezdir beni
yeni bir pencere açalım ve unutalım herşeyi
geri döüşüm kutusuna göderelim maziyi
kısa yol oluştur fazla bekletme bu seveni
en çok flash animasyonlu halini özlüyorum
pc görünüşlü mac duruşlu sevgilim
kalpten kalbe baglandım baglantısı yapılır
kapanır kapılar aga oturum açılır
sevdamız monitöre saniyelerle yazılır
disconnect olursam beni yine arar mısın?
masaüstünde bulamazsan belgelerime bakar mısın?
yoklugunda erişim paketi teselli olmasada
degişiklikleri kaydedip yeniden bağlanır mısın

» Zengin insan geleceği, fakir insan ise bugünü düşünür.

» Adam 7 gün boyunca nezle olmuş.
Sıkılmış bugün de petekle olayım demiş

» Şifreni söyleme dostuna! o da söyler dostuna.

» Soru: Medyum Memiş kaç kardeştir?
Cevap 4 kardeştir.
1 - Small Memiş
2 - Medium Memiş
3 - Large Memiş
4 - Xlarge Memiş

» Ayakkabım yok diye ağlıyordum taa ki ayakları olmayan bir çocuk görene dek.

» Sen hiç maydonozun arkasına saklanmış adam gördün mü?
Hayır,
Demek ki iyi saklanmış

» Hayatta iki Olayı unut : Başkasına yaptığın iyiliği Başkasının sana yaptığı kötülüğü
Hayatta iki Gerçeği unutma : öLümü ve ALLAH’ı

» Soru : Otuz Laz denizci boğulmuş neden?
Cevap : Denizaltıları bozulunca ittirmeye kalkmışlar

» Kafanı çevirip durma Aklından geçenleri okuyamıyorum

» Soru : Yere Hiç Düşmeyen Kalem Hangisidir?
Cevap: Pilot Kalemdir

» Şu çocuğu doğuramadım ya! içimde kaldı.

» Bu eric’son başka erik yok

» Sizde bit Şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar

» Abi bugün aşı olcakmışız
Ne aşısı?
Bakış aşısı

» Bilmemek Ayıp Değil yeterki Çaktırma

» Soru : Adamın biri hindistanda yürüyomuş.Kafasına BUDA heykeli düşmüş ne demiş?
Cevap : Başıma budamı gelecekti

» Ölüm korkusu surekli değil mezarda biten geçici bir duygudur

» Temel yeni bir ayakkabı almış ayakkabıcıda ilk bir hafta sıkabilir demiş.
Temel de ilk hafta giymemiş.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder