fenerbahçe sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:36

» Senin neyine vuruldum biliyormusun, o sahaya çıkarken , taraftarı selamlarken, herkesin sana hayranlıkla bakmasına. Kısacası senin asaletine vuruldum FENERBAHÇEM!

» Ne okulu bitirmek, ne bir genç kızı sevmek, sen büyük dileğim seni çampiyon görmek.

» Bir fenerli 10 beşiktaşlı, 20 trabzonlu ve bütün cümbomlulara bedeldir.

» İtina ile aslan terbiye edilir. Başvuru : Herhangi bir FENERBAHÇELİ

» Fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir. Sevdiğini bırakmaz, sevmediğinin de yüzüne bakmaz.

» Ne sinema, ne tiyatro, nede İstanbul’da bir gece. En büyük eğlence FENERBAHCE

» Fenerbahçe sen çok yaşa canım feda olsun sana. Hiçbirşeye değişilmez senin sevgin bu dünyada.

» Güzeller içinden bir seni seçtim Kalbimi sana ben sana verdim bu alemde kral sensin Fenerbahçe. Şampiyonlun için saldır FENERBAHÇE

» Fenerim benim fenerim benim ALLAHını seveyim canımı vereyim uğrunda öleyim fenerim benim

» Sarı lacivert rengimiz şanpiyonluk hedefimiz hiç bir şeye değişmeyiz çünkü çünkü çünkü çünkü çünkü fenerbahçeliyiz

» Bir gün herkes galatasaraylı olacak Kötü yola düşecek Aklı başlına gelecek 364 gün Fenerbahçe’ye geçecek

» Senin sevgin erişilmez, hiçbirşeye benzemez, hiçbir takım ölümüne desteklenmez. Tek sözcük herşeye değer ; FENERBAHÇE

» Ey şanlı Fenerbahçe o sahaya çıktığında rakip takımın oyuncuları eli ayağına dolaşır. Dolaştığındada başlarlar bağırmaya beni çöz diye

» Galatasaraylılar vakit kaybetmeden Fenerbahçeye geçin yoksa son pişmanlık fayda etmez.

» Sarını yanına lacivert koydum, yıllardır ben senin esirin oldum yağmurdada çamurdada yanında oldum, Fenerbahçe sen bizim herşeyimizsin eğlenelim arkadaşlar fener geliyor, kadıköyde bugece bayram oluyor, şampiyonluk bizimdir, alem geliyor, kaldırın bayrakları EFSANE DÖNÜYOR.

» Dünyada iki türlü insan topluluğu vardır. Biri Fenerbahçeliler diğeri ise Fenerbahçeli olduğunu bilmeyenler.

» Hayatımdaki Herşey Yalan , Tek Gerçek Sensin Fenerbahçem

» Bu dünyada her şey yalan Bir tek gerçek senin inan Yolun sonu ölüm olsa Vazgeçmem ben bu sevdadan Fenerbahçe .

» Doğduğumda bütün doktorlar çok şaşırmış.çünkü bir kolumdan sarı diğerinden lacivert kan akıyormuş.Fenerbahçeli kanından belli olur.

» Doğuda fener batıda fener kuzeyde güneyde rakipleri yener.

» Dünyada iki türlü insan topluluğu vardır biri fbliler diğeri ise fbli olduğunu bilmeyenler.

» Dünyada iki türlü insan topluluğu vardır biri Fenerbahçeliler diğeri ise Fenerbahçeli olduğunu bilmeyenler.

» Fenerbahçe destanıymış!! haa olsa olsa sizden fıkra olur çocuklar gülsün eğlensin diye!

» Fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir. Sevdiğini bırakmaz, sevmediğini de yüzüne bakmaz

» Fenerbahçe hep seninleydim ve daima seninle kalacağım.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder