beşiktaş sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:37

» Seninle Doğduk yeniden Şanlı kartaLım Bekliyoruz Zaferlerini Bu Sene KartaLım

» 1903 De doğdu Güneşimiz Seninle kara KartaLım Sana Canım Feda!

» Yer Siyah Olsada Gök beyaz Olsada Kimse Silemez rengibi Kalbimden Asla Beşiktaşım!

» Biz Ne maçlar Gördük Hakemle Alınan, Biz Ne Taraftar Gördük Bıçaklardan Kaçan, Biz Seninle Doğduk Kartalım Seninle öLürüz Bu Yolda.

» Bizimkisi Bir aşk Hikayesi Siyah Beyaz fiLm Gibi ßiraz KartaLım.

» Nouma OLmasada Yanımızda Oktay Jubilesini Yapsada Bu Sahalarda Biz Seninleyiz Bunu Unutma !

» Kralları Yola Getirdik Stadlarda goLleri izlettik her Defasında Bize Ne hakem Söker Ne Para Delinkanlıyız Yeter Bu Diğer Takımlara!

» Geceleri Senin Marşınla Sokakları inlettik Gündüzleri Davullarla Dtadları Gümlettik Beşiktaşlı OLmak Varsa Biz Seninle Yükseldik Kartalım.

» Taraftar Beyaz KartaLım Siyah Biz Seninle Nescafe Gibiyiz Siyah + Beyaz = Beşiktaş

» Seni Tanıdım Sevgisiz Kaldığımda kartaLım taraftarınla Sevgili Oldum hayranım, Seni Sevdim Bu Canım Seninle KartaLım Beşiktaş Durmaz Takımları Tanımaz!

» En iyi Günümüzde BeşiktaşLı Olduysak En Kötü Günümüzde Siyah Giyip Beyaz Güllerle Yas Tutmasınıda Biliriz Biz Gerçek Taraftarız! Biz KarakarTaLız!

» Beni Benden Alıcak varsa Oda kartaLımdır Senin için Çıktık Bu Yola Avrupada Yakınlansın Senin Bjk!

» Siyahın Yanında Beyaz - Beyazın Yanında Siyah - hayat Sensin Beşiktaş Siyah Beyaz

» Övünmekte çok haklıyız çünkü Beşiktaşlıyız.

» Karanlık aydınlıktan yalan doğrudan kaçar, güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar, unutma doğruların kaderidir yalnızlık, kargalar sürüyle kartallar yalnız uçar.

» Bu sene şampiyon görelim sizi, ölmeden mezara koymayın bizi, korkutmaz bizleri musalla taşı, ölümüne seviyoruz biz BEŞİKTAŞI… !

» Erkek adam renkli takım tutmaz.

» Beşiktaşlı olmayanlara sesleniyorum. Birgün bu takımı sevmeyeceksiniz ona tapıcaksınız.

» Ne para ne araba nede manita en büyük aşkımız B J K

» Hayat ne kadar uzun ama sana olan aşk o kadar sonsuz çünkü biz hakiki beşiktaşlıyıız.

» Yagmurlu bir günde görmüştüm seni. üstünde çubuklu formalar vardı. o anda tutuldum aşık oldum ben hayatın anlamı siyah beyazdı. Ölümle yaşamı ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramazki her yolun sonunda ölüm olsada sevenleri kimse ayıramazki.

» Beşiktaşım hayat sensin, dünyam sensin, herşey sensin, gelecekse tüm acılar biz hazırız senden gelsin, bu sevdadan vaz geçersek, Allah belamızı versin.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder