hatıra sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:38

» Hatıra Kaldı Benden Sana Mutlu Anılar Hatıra Kaldı Senden Bana hep Boş laflar.

» Hatıralık Anıları gömdüm maziye şimdi yeni Hatıralar Arıyor Kalbim Sensiz Olan Bir Sevgide.

» Sana 2 Çif Söz hatıra Ediyorum, Güle Güle.

» Hatıralar Canlanır Baktığım heryerde ismin Kalbime Yazılı unutamam hatıraları Unutsam bile.

» Sen bana Bir Hatıra Oldun resimlerine Bakıp Ağlayıp Durdum Hatıra Kokan Mektuplarını Birbir Okudum Seni Çok özledim Hatıralar tatmin etmiyor içimdeki Hasreti.

» Hatırla Sevgili Sana Yazdığım Şiirleri Hatırla Sevgili O Güzel Günleri.

» Hatırlarım Eskide Kalan Güzel günleri Şimdi Hatıralarınla Kaldım Ağlarım Geceleri.

» Dertlerimi Güzel Hatıralarınla Unutuyorum Ama Hatıralara Bakdıkça Bir okadar dertleniyorum ne yapsam bilmiyorum.

» Ne Hatıralara katlanacak gücüm kaldı Nede hatıralarına bakıp avunacak bir ben kaldı bende özledim seni hatıralar avutmuyor beni.

» Ne Gam Nede Keder Hatıraların yeter Dertli olmam için anıları düşünmek yeter.

» Seviyorum Seni iyi kötü günlerimle seviyorum seni tatlı Hatıralarınla Seviyorum Seni ben Sevdigin kadar Seviyorum Seni.

» Güzel anılar hatıralar ikimizin Olsun acı keder ve yalnızlık bizi çekemeyenlerin olsun.

» Şu anda Elimde Bana Aldığın Kalem Hatıralarımı yazıyorum Hafif bir gülücükle ve Seni Yazıyorum Kalbimdeki Sevginle.

» Şimdi yalnızım Yürüyorum Kendi Yolumda Anılarımıza Bakarak gidiyorum yalnız Başıma Hatıralar dizilmiş Yoluma Mutlu Ve hüzünlü gidiyorum tek başıma sensiz hatıralarımızla.

» 1 Hatıran yetiyor sensiz kaldığımda seni yaşamak için hayaller kuruyorum bir sözün yetiyor sen yokken bile güzel sözlerinle mutlu olmaya.

» Gurbette Olsamda kalbim Seninle Yalnız Kalsamda Hatıraların benimle.

» Güzel Anılarımızı Hayata Verelim Kötü Anılarımızı Yaşamamışız gibi Silelim, renkli Hatıraları Mutlu günlerimize devredelim.

» Yarınlar beni bekliyor bende Yarınlarımda Seni bekliyorum Şimdilik Hatıralarımızla idare ediyorum yeni hatıralar için seni bekliyorum.

» Bugün yaşadıklarımız Bir Hatıra Artık hayatımızda, Yarın Yaşayacaklarımızda Bir hatıra Olcak tatLı Hayatımızda.

» Hatırlarım Seni ilk Öptüğüm Günü içim Kıpır Kıpır Olur Heycanlanırım, Hatırlarım bana ilk Seni Seviyorum Dediğin Günü Gözlerimde Durmaz yaş Mutlu olurum Ağlarım, Şimdi O Güzel Hatıralara Dalıp Dalıp Kaybolurum Sessiz Bir Dünyada.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder