uyuz sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 12:39

» Söz : anne merak etme, akşama dönerim. sabaha da iskenderim

» Kardesim sizin disinizin içi iyice oyulmus dolgu gu gu kurtarmaz maz maz cekmemiz lazim lazim zim zim m m magara gibi olmus mus mus ss.

» Hiç birşeyi gururuna yediremiyodu, gururu açlıktan öldü

» Her isi harfi harfine uygulardi sonunda çik çak çik çak diye daktilo sesi çikartmaya basladi.

» Geçmişimi hep arıyorum ama hep meşgul

» Şu dj lerin konusmalarına hiçbir d j im yok

» Bu musluk sulari ile daha iyi kafa yapilir hey barmen bana bir I.S.K.I

» Meraba burdan anneme selam söyleyebilirmiyim anne bak been nabeeer

» Ne! sizin paspas bagiran cinsten degilmi, Ne! sizin bir kediniz mi var.

» Bankalardan başka fonda olan bir şey söyleyin Cevap:Jane Fonda

» Su musluk sesınden acaaip tirsssssssiyorum.

» Bu guzellik,bu guluş,bu zeka,bu akıl,hele şu anlam dolu gozlerin buyusu,Allah butun bu guzellikleri bi arada toplamış,neyse benden cok bahsettik, senden ne haber.

» Shekspierre’in trakyali bi hemserimiz oldugunu biliyormuydunuz. To be or not to be bre.

» Kanımda çok fazla alkol var.

» Ah marie..Senin için herşeyi yaparım..Dağları delerim..Ölüme atarım kendimi..Ateşlerde yanarım..Cumartesi günü görüşürüz sevgilim(eğer yağmur yağmazsa.

» Dogustan yetenekliyim. Parmaklarimdan üçünü makineye kaptirmasaydim şimdi on parmagimda on marifet var

» Ben isime çok bagliyimdir ne GREV verilirse yaparim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder