hoş sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:48

» Ne güzel cezaevi nede çirkin aşk vardır. BWSEY RABUTIN

» Hadi gökyüzünden senin için tuttuğum,üzerine tüm duygularımı yüklediğim,yıldızı al,yüreğimden yüreğine yollar var,hadi benim için uzaklardan bir tebessüm yolla.

» Aşkın üstündeki tek zafer kaçıştır. NAPOLYON

» Duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ağlatan insanlar vardır ki asla unutulmayan,işte sende onlardansın!

» Parasız aşk, tabanı olmayan fakat pırıl pırıl boyalı bir çizmeye benzer. ANATOLE FRANCE

»Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.

» Tutkulu aşk giderilmeyen bir susuzluktur. HALİL CİBRAN

» Seni yıldızlara benzetiyorum yıldızlar kadar parlak,yıldızlar kadar ulaşılması zorsun ama yıldızlar milyonlarca sen bitanesin.

» Aşkın gelişi aklın gidişidir. ANTOINE BRETT

» Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır SEN ve diğerleri.

» Aşkta her zaman bir öpen, bir de yanağını uzatan vardır.FRANSIZ ATASÖZÜ

» Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve Sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.

» Aşk aceleye gelmez, zamanını bekle. SONG OF SOLOMON

» Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek, Seni seviyorum!

» Aşkta asla yanlış yoktur, her şey kendiliğinden gelişir. sonunda kiminle olduğu çok da önemli olmayabilir. GRAHAM GREENE

» Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.

» Aşık olmak, hata yapabilen bir tanrı`sı olan bir din yaratmaktır. JORGE LUIS BORGES

» Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sensizken bile seninle olabilmektir. Şimdi yanında değilim belki ama özlemim sevgim hep seninle, Seni seviyorum!

» Çok derin olan kuyu değil çok kısa olan iptir.

» Yalan atla gider, gerçek yürür. Fakat yine de tam zamanında yetişir.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder