şarkı sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:47

» Hiç ummazdım doğdun son baharda hediye gibi geldin hoş geldin sihirlik değil ömürlük olsun dilerim bu defa bu son olsun.

» Her Rüyada Şiir Gibi Gözlerin Beni yakar Küllerimi Savurur gece Gündüz uyanmadan beklerim emanettir kokun bir gülde durur.

» Fikrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü, o gün ki gördüm seni yaktın ah yaktın beni.

» Aydınlık dünyamı Karartmadan gel Simsiyah Saçımı Ağırtmadan geL, Şimdilik Güzelsin herşey Seninle, Seni Son 1 Defa görmem belkide yıldızlarda kayar Durmaz yerinde.

» Aşk Var Kafanı Çevirde ve gör Gökyüzünü Bulutlar Beyaza Siyaha Bürünmüş bekliyor Kıyametmi Aşkmı Adı yüreğimde seni nereye koyayım?

» Uğurlar olsun uğurlar olsun hüzünlü bulutlar yoldaşım olsun bir keskin kalem bir kırık gözlük yürekli yiğitlere hatıram olsun.

» Aşkınla Yandım Aşkınla yandım Yandımda yandımda Küllere Döndüm, Düşündüm Seni Senli Günleri Düşündüm Düşündüm Uykuya Daldım.

» Zulum Taşıyla Kanatı verdi Başımı Felek Kahpesi Düşüncemden Senide çaldı Elinde hırsız Kellesi Gık Çıkarmaz dilden aciz sessiz sagopa dizisi vaktim gelir şimşek çakar kırılır dilimin kemiği.

» İyi tanıdığım iyiki varsın sen şu canımdaki bir cansın, eller değil ölüm ayırsın sen yaşadığım en güzel anımsın.

» Al 1 de burdan yak Kapasitesi Meselesi Bak perde kapanmis Laklak başlar az sonra dedikodu kazanına kepçe olsan ne yazar çatlak!

» Evlerinde Lambaları yanıyor Göz Göz Olmuş Ciğerlerim kanıyor, Beni Gören Deli olmuş Sanıyor ölürümde Ayrılamam Yar Senden.

» Bilemezsin Neler gördüm ne Düğümler Çözdüm, Çok yoL Aldım Senden Sonra neler Aştı Gönlüm.

» Anlamazsın yar Seni Seçti Bu Yürek Gök Yüzü Yıldız Oldu Yıldızlar Umut Dolu Ben yalnız çaresiz Bitik Sen Onla Aşka yenik.

» Değmezsin Ağlamaya Bitip Tükenmiş ömür Herşeyimi Harcadım Uğruna Çok Aptalmış bu gönül.

» Efkarlıyım başım Duman Sitemim var Ey Koca Çınar.

» Bugün Yüreğim Buruk, Bugün Gözlerim Donuk Bir Acı Var içimde Kopkoyu Kaldı işimiz Zor yollar çetin ama aşklar büyük kim kime galip gelir bilinmez sonu kayıp.

» Vur Hadi Bir Hamleyle Çek tetiği Yok OLan Kalp Ağrı Duyarmı hiç Kanarmı, Sensizlik öLümden bile zor her gün her gün ölmek gibi.

» Ne Olursun Güzelim Sevsen beni yâr Deyipte Sinene Sarsan beni,Bir gün öldürceksin En Sonunda Sen beni En Sonunda Sen Beni..

» Döndün Gittin 1 Hoşcakal Demeden Şimdi Bakarım Ardından Yalnızım ben.

» Sana Cesaret Vermesin çaresiz kalışım Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın Bir gün Pişman olup beni Ararsın Unutma Ben O Artık Eski ben Değilim.

» Durur zaman durur dünya sevenlerin çıkmazında yaşananlar olur rüya her gecenin sabahında bir ay küser bir yıldız ben kalırım hep yalnız.

» Bugünlerde Yine Benim Çılgınlığım üzerimde hiç bir şey umrumda değil sevdan büyüyor git gide ağlıyorum doyasıya çıldırıyor gözbebeklerim.

» Yüzüm yere Turab Oldu işim gücüm harab oldu Sevdan bana şarap oldu Sen gideli sen gideli gitti aklım oldum deli off.

» Vakit Tamam Seni ter Ediyorum bütün Alışkanlıklardan öteye, Yorumsuz Bir Hayatı Seçiyorum Doymadım inan Kanmadım Sevgiye.

» Bak Yüzüne Dolmasın Gözlerin Sevdam Kurban Olurum Gözünden Akan Bir Damla yaşa Bu Gidişin Elbet Dönüşüde var Canım Sonuna Kadar Sabret

Comments Posted (0)

Yorum Gönder