jilet sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:41

» Delisin deli tıpkı benim gibi ben dünyayı yaktım sende beni deli kız.

» Hatırla, bir adam diyordun hatırla, ömür boyu sevsin beni ömür boyu, İşte o deli, işte o çılgın, işte o adam benim. Çünkü ben, Çünkü ben aşkı ölümsüz bilenlerdenim.

» İstemem sevgili yüzüme gülme eğer ki sonunda ağlatacaksan istemem sevgilim ümitler verme Sonunda dünyamı karartacaksan!

» Sarıyorum sen diye şimdi boş şişeleri; adresimi sorarsan meyhane köşeleri Öylesine dertliyim, öylesine kederli Sayende yuvam oldu, meyhane köşeleri

» Para mı insana bağlı? Insan mı paraya bağlı? Bu insana bağlı.

» Sen beni silahınla degil güzelliginle vurdun gülüm

» Aşkımız oldi mesele aşkım gel beni kesele

» Bu aksam iki kadeh var elimde ve karsimda hayalin,
sen yoksun ama kadeh tokusturuyorum seninle,düsündükce anliyorum;serefine degil SEREFSIZLIGINE iciyorum.

» Ben senin ismini suya atesle yazdim varsa seni benden cok seven,günese ismini Buz ile yazsinda vazgeceyim senden

» Senden kopardim ciceklerin en solmasini Topraklarin en bereketlisini sende sürdüm Sende tatdim yemislerin en cümlesini

» Desemki vakitlerden bir Nisan aksamidir,rüzgarlarin en ferahlaticisi senden esiyor Sende seyrediyorum,denizlerin en mavisini.ormanlarin en kuytusunu sende gezmekteyim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder