kral sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 14:40

» Dün yaşadım Sevdim Seni, Bugünü Yaşıyorum Seviyorum Seni.

» Biz Ne Sevgiler Gördük Gülüm Seni Seviyorum Derken Sahtekârların Dünyasını Ezberledik Gülüm.

» Kral Olmak Varsa Alemde Seviyoruz Bizde, Kalp Taşıyorsak Bu bedende Aşkımız Vardır belli.

» Seven Unuturmu Sence? ben Sevdim Halimi gördünmü gelipte, içiyorum Sensiz Her gece Kasetler bitti Artık şarkılar Bile Dayanamıyor Halime

» Zaman Nasıl geçiyor Seni Düşünerek bir bilsen Dakika Saniye ile yarışıyor Akrep ise seni düşünmeme izin vermiyor.

» Yaparım Bu Alemde Şeklimi Gördünmü Geldim Merkeze Söyledim kelimeleri Senin gibi Adamlar Arkamdan gelemez Koçum yavaş yavaş ilerle daha toysun dostum.

» Biz Kaşarlanmış Sevdaların Arasında Tost Makinası Olmadık Güzelim.

» Alkol Damarlarımda Gezerken Sigara Ciğrelerimi inletirken, Yalnızca Sevdanın Acısını Çektim içimde

» Delikanlı Gibi Seven Adama Yoktur Kural da Kral da , Light Gibi Seven Adama Vardır Kural da Kral da

» Biz Sokaklarda Koşmayı Öğrendik Gülüm, Ekmek Parası için Savaşmayı Öğrendik, Sevgimiz için Cinayetleri Ezberledik.

» Biz Hayatı tesbih taşlarının Arasında Elimizden geçirdik Gülüm, Bize Koymaz En Kral öLüm.

» Bizim Sevgilerimiz Yalan Değildir Sevdikmi Kral Gibi Severiz, Sevdiğimiz için öLürsek Şiirlerimizke Gömülürüz.

» Sevdiğimin Yanında Bulurum Kendimi, Aşkım için Olurm Deli, Ne Kral Dinlerim Ne Deli, Hepsi Seyir eder Sevgimi.

» Biz yere Düşen Sevgilerimizi Topladık yeniden Sevmek istedik, Bu Alemde En Kral Sevgi Bizimdir Aşmkımız hep Ebedi.

» Sevgilere Yüreğimi Kapadım Artık Gönlüm Olmuş Tarumar Ben Olmuşum Derbeder, Sevmemki Artık kimseyi O benden Gitti Gideli.

» Sevgiler insanı mutluda eder mutsuzda, her sokakta bir anım olsada son sözüm sana elveda

» Biz Kral Sevgilerin Önünden Gittik Biz Kral Sözler Yazıp Aşıklara Verdik Ve Biz En Kral Aşkları Yaşayıp Kralların Koltuğunda Efsane Olduk

» Arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğü yaşadınmı kahpesine ibnesine kurşun yağdırdınmı hiç bir garibanın elinden tutupta kadere rest çektinmi dinle cicikız dinle sen sosyetenin cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudum dağılmış çenemle zulamda cıgaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü bekliyordum!

» Her agladiginda gözlerinden akan her damlanin kalbimi vuran kursun oldugunu düsün,aglarken cok aglamada o kursunlar beni öldürmesin

» Biz sevgiliye çiçek verenlerden değil, arkadaşa can verenlerdeniz. biz feleğin çemberinden geçmiş alemci gençleriz.

» Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir.

» İstersem bir adamı beyde yaparım, paşada. ve istersem bir adama dünyayı zindanda ederim. Biz nabza göre şerbet verenlerdeniz. Laf kulağıma gelirse, laf getirenin kulağını keser, lafı çıkartana yediririm.

» Kiymet bilmeyen kalbe sevgim haram,yolunu bekleyip gelmeyene yazıklar,sevdim deyipte aldatana lanet,beni sonsuza kadar sevene bu canim kurban olsun!

» Her genç delikanlının bir sevgilisi olabilir ama, Her genç kızın bir delikanlı sevgilisi olamaz.

» Sen benden ayrılmaya karar verecek kadar küçüldüysen Ben senin uğrunda ölümü göze alacak kadar büyüdüm demektir.

» Kimine göre adamız, kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız.

» Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza Evinde İsmimi Bu Alemde Tesbihimi Bıraktım Ama Seni Asla Bırkamadım.

» Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım.

» Bizim Fakirlikten Kesemediğimiz Kirli Sakallarımız Şimdi Zengin Çocuklarına İmaj olmuş.

» Düşmanımız artmış demek ki zamanında değersizlere çok iyi dost olmuşuz
Kaderime tükirim dedim biraz düşünüce kaderin bana yaptıklarının yanında hiç kalır dedim

» Çekmişim esrarı gozlerım kanlı ıskenderun sokaklarında bır delıkanlı kollarında desen jılet yarası oda bır kahpe hatırası

» Bilmesekte bir köşede oturup müslüm babayı dinleyip sevdiyimiz hatırlamasını iyi biliriz

» Serseriler aşkı bilmez derler sorun bakalım sosyete görünümlü piçlere aşkı kimden öğrenmişler.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder