kötü sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:33

» Git Çek Hayatımdan Kendini Kötü Anılar Bırak Bana iyi günleri Götür Yanında!

» Hazırım Ayrılığa Kötü Günlerle Savaşırım Kendi Adıma Sen yeterki Çek git Hayatımdan!

» Yaramaz Hayatımın Sadece Yaramaz Bir Anısıydın Ayrılıklar içinde Oda Kayboldu.

» Kötü olmak için Kasma Kendini Zaten hayat Kötü Kolla Kendini.

» Yaşanmamış Mutluluklarımın Hevesini Kırdın Bana Kötüden Kötü Günler Bıraktın!

» Aşk Bazen Kötü Bazen iyidir Anıların Şerbetine göre, Sen hayatımda Hiç iyi OLmadın Daima Kötü Rolde yer Aldın!

» İçki sigara kötülüklerin anası diyorlar, peki ozaman içkiye sigaraya sebep Olan Aşk neyin Anası?

» Ben Doğarak Kötü Hayata Başlangıç yaptım Seni Severek Kötü Hayatımı Sonlandırdım Şidmi mezarımın üstünde Güller Açıyor.

» Bir gün gelicek Kötü Günleri Aşıcam Bir Gün gelicek Bana Kötülükleri Yapanı Bu Dünyadan Kazıcam.

» Elimde Sadece Aşk mektupların kaldı Onları Okur Ağlarım Odamda Yalnız Başıma, Bütün iyi Kötü Anılarımla yaşarım Odamda Ettiğim Beddualar Sadece Sana.

» Hayatımda Bir Sonsun, seninle iLkleri Hiç yaşamadık hep Sonları Gördük.

» Seni umut edeceğim kadar uzaksın Bana, Adını Kötü Günlere Yazıcak Kadar yakınımdasın ama.

» Kötü Sözler Söylesende Bana Harab Etsende Gönlümün DUvarlarını umarsızca Ben Yine Seni Sevicem unutma.

» Ben Yanlışı Seni Sevmekle Yaptım ben Kötü Olmayı Yaşattığın Aşk iLe Anladım.

» Hüzünlerimin Karanlık Duygularına Hapsediyorum Seni Kötülükler Armağan edip Adına Kilit vuruyorum, Ve yeni Aşklara yelken Açıyorum Mavi Dünyamda.

» Bütün Siyah renkli yaşamı Sana Armağan Ediyorum Beyaz Bir gelecek için ALLAH ıma Dua Ediyorum kötülükler herzaman seninle Olsun.

» Sevgilimdin El Oldun Gittin Sana Hayallerimi geleceğimi verdim Ama Sen ummadığım bir Anda Hayatımla Oynadın Şerefin Zerresi yok Sende!

» Ne kadar Kötü Olsada Bu hayat, Yaşamaya Çalış Elbet iyilikler Gelir Bulur Seni Kalbin Belki Teselli Olur Yakın Zamanda.

» Kötü Olan Hiç Bir şey Asla iyi Değildir, iyi Olan Herşey Asla Kötü Değildir.

» Bugün kendimi herzamankinden Daha Kötü Hissediyorum, Bugün Ben Sayende öLüyorum Seni En Yakın Arkadaşımla El Ele Gördüm Ya Kendime Lanet Ediyorum!

» Hiç Ummadığım Bir Anda Çıktın Karşıma ve Birden Bire Ummadığım bir Anda Çıkıp Gittin hayatımdan yalancı Sevgili.

» Kalbim kaldırmaz Bu Kötü Sözleri Seni Kaldırmaz Bu Yürek Unut Artık beni.

» Seversen hay Hay Sevmezsen Hay Hay, Seversen Thank you Sevmezsende Thank you güzelim

» Sen Sigaramın Son Nefesisin Kötülükleri Çekiyorum içime Sadece Sonu Kaldı Seni Düşünerek içiyorum Onuda.

» Hayatımı Alt üst ettin Bütün iyi günlerimi Kötülüklerle Besledim Sayende Hayatım Zindan Adım idam Oldu.

» Artık Kalbimi iyilikle Değil Kötülükle Doldurdum, Artık insanlara Sevgi ile Değil Kötülükle Dolduracağım Bu Dünyada iyi OLmak Kazandırmıyor.

» Bütün Kötü Alışkanlıklarıma iLham oLdun Sayende içimde Karanlık Bir Dünya Oluştu.

» Acı Çeken Bu Kalbim Ayrılıklarla Yürüyor Bedenim Kötü Sözlerin Hala Aklımda ben Her Gece içerim.

» Allah’ıma Dua Ettiğim kadar Sana Beddua Ediyorum Benim çektiklerimin En Beterini Çekmeni Diliyorum.

» Ben Seni Gözümden Sakınarak Sevdim Ben Seni Bütün Kötülükleri Atarak Sevdim Ben Seni Nekadar Sevmişim Hepsi yalanmış.

» Seni Sevdiğim Gibi Seviyorsan beni Bu Kötülükler Vız Gelir Bana, Sen Nefret Ediyorsan Bana Ben Lanet okuyorum Sana.

» Bitti de Çek git! Son Sözlerini Haykır Suratıma ve sonra usulca çek git kendi yoluna ben kötülükleri bıraktım sana ağlatamaz kimse beni boşu boşuna.

» Kendini Beğendiğin kadar Dünyayıda Sevgiyide Sana Verilen Değeride Beğenseydin belki Biraz insan olurdun Nankör.

» Uçup Giden Sevgilerin Kırılmış Kalplerin Karşılıksız Sevgilerin hepsine Ağlıyorum Bırakıp gidenlere Lanet Ediyorum.

» Kalbim Acıyor Hasretin Yüreğimi Dağlıyor Nekadar Çok Sevmişim Seni Zalim! Hayat Bana Ağlıyor.

» Artık Kalbim 2. El Oldu Kullanmak istemiyorum Sevgili değil Kötü Olmak istiyorum Senin Gibi.

» Durduramazsın Yüreğimi Ezip geçerim Bütün Kötülükleri Anılarını resimlerini Yaktım Bütün Gemileri

Comments Posted (0)

Yorum Gönder