öğrenci sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:32

Öğrenci Öğrenciye Baka Baka 5 Alır.

» Bugün Hasta Olmam Lazım Yarın Sınav var.

» Öğrenci Yapamadığı Yazılıya Zor Der.

» En Güzel Hocam Düşük Not Vermeyen Hocadır.

» Biraz Şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim

» Çalışkanın Pekiyisi tembelin Çenesini yorar

» Keşke Bütün Okul Müdürleri Okullardan Yoklama Sistemini Kaldırsa

» Görmemişin yıldızlı pekiyisi olmuş,çekip yıldızını koparmış

» Yazılıdan Kaçan Sözlüye Yakalanır.

» Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

» Çalışkanın pekiyisi tembelin çenesini yorar

» Bana Kopya Verenin 40 Yıl Kölesi Olurum.

» Benim Aşkın için verdiğim Savaş tarih Derslerindeki Savaşlarla Kıyaslanamaz Aşkım.

» Parmağını Notuna Göre Kaldır.

» Kulak küçüktür ama öğretmenin ağzını sulandırır

» Ben okulu Sen Varsın Diye Seviorum bebeğim.

» Kopya Veren Arkadaştan Kola Esirgenmez.

» Disipline Beraber gittiğin Sınıf Arkadaşın Hayat Arkadaşındır.

» Ak akçe kantin içindir.

» Çek Kopyanın Hasını, Çekme Eylülün Yasını.

» Bana Hocanı Söyle Sana Kaç üzerinden Not Verdiğini Söyliyim

» Üzüm üzüme,öğrenci karneye baka baka morarır.

» Ummadığın Hoca 5 Verir.

» Hoca Hocaya Baka Bakar notları Düşürür.

» Yazılıda Bilmemek Değil, Sormamak Ayıptır.

» Borç yiğidin,cetvel öğretmenin kamçısıdır.

» Hocaya Yalakalık yaparsan 5 Yapmazsan Keleş Alırsın

» Kopya Çekmeyen Burnunu Çeker.

» Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır.

» Hocam Sizi Okadar çok Seviyorumki Vereceğiniz Nota Göre Sevdim Daha Çok katlanacak Size

» Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.

»Yazılıdan kaçan sözlüye tutulur.

» öğretmenler gününde Sadece iyi Not veren Hocaların öğretmenle gününü kutlayalım

» İşleyen Demir Pas Tutmaz, Kopya Çekmeye Çalışan El Rahat Durmaz.

» Sensiz Kalacağıma Devamsızlıktan kalırım Daha iyi.

»İyi Arkadaş Yazılıda Belli Olur.

» Seni ben Notların için Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm.

» Hocaya Senin Değerini Sordum Dünyalara Bedel Dedi, Dünya’nın Değerini Sordum Beş Para Etmez Dedi.

» Hacanın Vurduğu yerde Gül Biter Disiplin üzerinizden geçer

» Liseli Ağlamaz Sil Gözyaşlarını Zaten Ağlasanda Kimse Anlamaz

» Bugün Disipline benimle birlikte gelicek Ateşli Saatler yaşıcak Arkadaşlar Arıyorum.

» Acele Yazılıya Kopya Karışır.

» Okulda 3 Şeyi Seviyorum Sen, iyi notlar ve okuldan kaçmaları

» Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

» Okul Benim için Bir macera Sende Bu macerada Benimel Yaşa

» Aşk Ağlatır Sınav Sövdürür Matematikçi inletir

» Metematik Fizik Kimya Fazla yorma kendini Kalıcaksın Sene Sonunda.

» Sakla Samanı Gelir Zamanı, Mayıs’ta Okul Kırmanın Tam Zamanı.

» Bana notunu söyle sana harçlığını söyleyeyim

»Tarih Matematik Türkçe Halimiz yaş Bu gidişle.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder