kırıcı sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:31

» Uyuz oluyorum söylediğin anlamsız sözlerine! senin gibi anlamsız hepsi!

» Bir çzgi bile olamıyorsun hayatımda Ancak Nokta Olucasın Bunu Unutma!

» Hep Sevenler Suçlu Oluyorsa Bu Hayatta Sevmeyiz Acı Çektiririz Bizde Senn Gibi!

» Benim için üzülme kalbim zor günler geçirsede silerim seni kalbimden bakarım güzel günlere sen kendi haline üzül bence!

» Ya Severek Acı Çekmesini biliceksin yada Sevmeyeceksin hep Acı Çekeceksin!

» Adını Anmam Birdaha yarınlarıma ismini Sokmam Birdaha Git Kendine Yalan Dolu Bir Hayat Ara!

» Yarınlarımda Sensiz Gitmek Bugünlerimden Acı Çekmekten Daha iyidir!

»Kırılan kalbim Seninle Onarılmaz Birdaha Hazan Rüzgarına Bıraktım Seni Savrulucaksın Yok Olucaksın Çaresiz Yalan Dünyanda.

» Temiz ırmakları kalbime sevgi nehrini bedenime arıtılmış temizliği bedenime Kara Denizleri senin gibi Şerefsize Bıraktım.

» Ufak Bir Sevgiyi Kalbime Kocaman üzüntüleri senin dertlerine bırakıyorum Artık hayata Umutla Bakıyorum!

» Yok Oluşun Benim Kurtuluşum Seni hayatımdan yok ettim kurtuluşları Bekliyorum.

» Benim OLmadığım yerde Hayatını geçir benim Olduğum Yerde Hayatım Sana Geçirsin Kahrolasıca!

» Cümlemin Sonundaki Aralıklarsın, Gözümün Görmeyeceği Ayrılıklarımsın Artık!

» Yaralı Kalbimin tek Sahibi yaralı bedenim, Sen ise Aciz Düşüncelerin Sahte Sevgilerin çıkmaz Sokağındaki Duygularsın!

» Güvercin Gibi özgür Duygularıma Kimse Söz geçiremez! Senin Gibi bencil Bir insan Özgürlük nedir biLmez!

» Ters Düz Olmuş hayatınla bırakıyorum Seni! benim Hayatım Ne Ters Olur Acı Çeker Ne düz Olur Senin Olur! Benim Hayatım Hep Benim olur.

» Kırılma Darılma Senden Çok var Bu Dünyada! Yanımda Durma, Çıkma Karşıma! benim Hayatım Duygularım yeter Kendi Başına Yaşamaya!

» Seni yalanlarınla Gömüyorum toprağa, Çıkmaya Çalışma çürüceksin Yalan Dünyada Gerçek Duyguları Bulamıcaksın Asla!

» Seni üzüntü ve dert keder dolu anılarla bırakıyorum, sadece hayatından kendimi alıyorum sana bol üzüntülü günler..

» Sayende Kalp Kırmayı öğrendim Sayende hayvanları insanlardan Daha çok Sevmeyi öğrendim Sayende Yalanları öğrendim Sayende Senide Bıraktım.

» Kalpsiz oldum sonunda duygularım çürüdü mutlu hayatımda acıyorum senin gibi aciz insana!

» Zamanı Bıraktım hayatıma, Yeniden Hayat Başladı Ufacık Dünyamda Seni Affetmiyeceğim Asla Kahrolacaksın Bu Hayatta!

» İster insan oL iSter Hayvan Ol Sadece Kalbin Olsun yeter, iSter Duygusuz Ol iStersen Aşık Ol Sadece Harbi oL!

» Oyuncak hayatın gibi bu dünya sevmiyorum seni bunu asla unutma.

» Sen Bir Hastalıksın Çaresiz Kalmış Çereleri tükenmiş bir hastalıksın hayatıma bulaşmadan defol.

» Gerçek Ol yalan Olma insan Ol Hayvan Olma Aşık ol Taklit yapma!

» Sen Sadece Bütün Kötülüklerin Babası Olmuşsun Sadece kendine göre bir analık arıyorsun.

» Kırmak istemesemde Seni Kırdırmak istiyorsun kendini Yaşamak istiyorum Sevgiyi Yalan Sözlerle Aldatıyorsun beni.

» Paranoyak Olmuş bir hayatın Şizofrenik Duygularısın!

» Senin Derdine Ancak kara Toprak Çözüm Olur ya öLdür Kendini yada Parazit gibi yaşamaya Devam et Hayatını.

» Ben Senin Gibi Şerefsiz Değilim Yalanlar içinde gülerek Oynuyayım!!

» Sözlerinde Kendin Gibi Yalan! Sen Sadece hayallerine ve yalan Sözlerine inan!

» Kırılmış Sevginin tamir edilemeyecek Kadar imkansız Duyguları Olmuşsun Yolun Açık Olsun.

» Seni yalan Hayallerde Bıraktım Şimdi gerçek hayallerin Arkasındayım Sensiz hayatımda Daha rahatım.

» Çaresiz hayatında yalan düşüncelere Hapsolmuşsun ALLAH Acil şifalar versin sana belki ozaman insan Olursun.

» Kırıdğın Kalbim Düzeldi yeni yeni Bırak Beni üzerim Seni, Çık Hayatımdan Delirtme Beni! Herkez kendi Yoluna!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder