kısa aşk sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:35

» Aşk Soğuk bir Sabahın Melteminde Sıcak Rüzgarların Esmesidir.

» Aşk insanı Hayata Bağlar Hayat iSe insanı Aşka Bağlar.

» Aşık Olan Bir insan herzaman Mutludur.

» Aşk uğruna öLünecek kadar Şehvetli Bir Duygu Geceleri Ağlatacak kadar Duygusal Duygu Yoğunlaşması Hissettirir.

» Herkez Aşık olabilir fakat Herkez Aşık olduğuna Sadık Olmaz.

» Ben Seni Sevdim ben Sana Hasret kaldım ben Sana yetim kaldım Ama Ben hep Seni Sevdim Aşkım.

» Kalbimin en ince damarlarında hissediyorum seni bebeğim

» Aşkımı Anlatsamö haykırsam Dünyaya, Dünya Yine Dönecek umarsızca, Beni Sadece Sen Duy Sen Anla Bebeğim.

» Aşkı Gözlerine Bakarak Yaşamak Sözlerine Bakarak Hayata Adım Atmak isterim Aşkım.

» Ben Seni uzun Gecelerde Sabahlarken ismini Duvarşara Yazarak Sevdim Aşkım.

» Bir Ve tek Sözümsün Sen benim Hayataki Tek Gözümsün Seviyorum Seni Bebeğim Sen Benim özümsün.

» Aşkı Sana Dair Şarkılarda Arıyorum Ama Hiç bir Şarkı Seni Anlatamıyor Bana Sen Kelimelerle Anlatılamayan insansın.

» Nefes Aldığım her Zaman isminle hayata Başlıyacağım Aşkım resmine bakıp dua edicem bebeğim.

» Şimdi Seni Düşünüyorum Gülüşünü gözlerini ve bana Aşkım deyişini.

» Ben Aşkı uzaklarda Değil bebeğim Senin Gözlerinde Aradım Ellerinde Hissettim Nefesinde Farkına Vardım.

» Çıkar Beni Dipsiz Kuyuların Karanlık Sessizliğinden Kalbinle ışık Ver hayatıma gözlerinle heyecan ver damarlarıma Aşkım.

» Seninleyken Kısa Süreli Zamanlarımızda uzun ömürlü Anılara imza Atıyorum bebeğim.

» Benim için Hayat Sen, Nefes Sensin bebeğim.

» Aşkın nedemek olduğunu bilen tek insansın seni bu yüzden seviyorum

» Aşk Seninle Yaşanacak Kadar Güzel Sensiz Yaşanmayacak kadar illet bir Acı ve tutku.

» Eğer Dünyada Aşk Olmasaydı Kimsede Acıma Vicdan Duygusu Olmazdı.

» Bir gülüşüne Bu Hayatımı fedaa Ederim Klasik Lafların Tek Kralıyım.

» Odalarımdaki Sessiz ve Boş Duyguların Adamı Oldum, Seninle Hayat Buldum Ve Sensiz yeniden Odamda işe yaramaz Oldum.

» Gel Bu Hayata Birlikte Gülelim hayat Bile Kıskansın Aşkımızı inadına gülelim hayata Belki ozaman anLar Acıların içinde Gülmeyi..

» Sen Zaten Artık içimde bir Alevsin Kalbimde Merkezsin beynimdeki Düşüncelersin Nefesimdeki Ses’sin, Sen benim içimdeki BEN’sin Aşkım.

» Terk Edilmiş Sohbaharların Duygusuz Kalmış Veysimlerin Adamıyım bana Yaz Yaşatmak iStermisin Bebeğim?

» Gülsün Yüzün üzülmesin Sıcak kalsın Ellerin titremesin bana baksın gözlerin Gülsün Yada Ağlasın Ama Sadece Bana Baksın Aşkım.

» Bensiz Gitme Uzaklara ben Seni gecelerin Koynunda Unutmadım Seni Severek Yaşadım Seni Bekliyorum Hayatım.

» Sen Benim Aşk Oyunum Değil Hayatımdaki En Büyük Oyunsun Bebeğim, Sen OLmazsan ben Olamam Bu hayat oyununda Sevgilim.

» Sana Vereceğim tek Emanet kalbim kaldı ister Vur ister Parçala ister sakla ben Seni Seviyorum bunu unutma.

» Aşk Gözlerinde Cenneti Yaşamak Aşk Sözlerinde hayata tutunmak ve Aşk Ellerinde Kalbimin Bir Serçe Canı iLe yaşaması.

» Ben kalbimi Sana Sende Ellerini bana Ver Aşkım Hayat Kısa Sanada banada Kalmaz Bu dünya.

» Sen Kısa hayatımın öz Aşkısın Sen Sözlerimdeki Tek Canlısın Aşkım..

» Seninle Olan Dünyayı Ve Seninle yaşanacak Hayatı Sevdim Sensiz Neyleyim Söyle Bebeğim?

» Herzaman Senin hayalinle girdim Yatağa Senin Adınla Uyandım Her Sabaha Sen hayatsın benim için unutma.

» Tut Elimden Aşkım Cesaretin Varmı Bakalım öLüm benim diğer adım..

» Sen Sadece Sözlerimde Değil Hayatımda ve bedenimde yaşattığım ilahımsın.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder