küsmekle ilgili sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 17:30

» Seviyorsan Birbirimizi Neden Bu Ayrılıklar Darılma Bana Sevgilim Küsme Seviyorum Seni Bebebğim.

» Küstüğün Zaman Gözlerim Dolar Sevdigin Zaman Yüreğim Hoplar Seviyorum Seni Gece Gözlüm Duman Yüzlüm.

» Her Sevgi Seni Anlatır Bana Her Şarkı Seni Dinletir Bana Ayrılıklar Çekilmez Olur Dünyamda Küskün Olma Bana Ne Olur.

» Her zaman Sevmek Aşkı Soğutur Bazen Küs Kalmak Aşkı Güçlendirir Sevdiğim.

» Ben Aşkı Sende Buldum Ben Sevgiyi Sende Tattım Şimdi Bana Gidişlerinle Vurma Birtanem!

» Küserek Ayrılan Ellerin Severek Birleşmesini Sevdim Sende.

» Dost Dediğin Küstügünde Bile Arkandan Dedikodu yapmaz Arkadaş Dediğin Küsmez!

» Dostuna Sahip Çık Küsmesin Dostunu iyi Seç Küstügü Zaman Arkandan Yaygara Yapmasın.

» Küserek Ayrılan insanlar aslında Dargınlardır Dargılık Geçiçi Olabilir Ama asla Tamir edici Olmaz.

» Seven insna Küsmez Küsen insan Sevemez.

» Sana Küskünlük Duyuyorum Çünki Benim Hayallerimi incittin Sevgilim.

» Sana Küskün Olsamda Gülüm Senin için öLürüm Küskünlüğüm Sana Değil Bizi böyLe yapan hayata!

» Aşk Acısı Çeksem Bir Dert Küskünlük Acısı Çeksem Bir Dert Kime Nediyecegim herkez Dert!

» Sevgilim Küskün Olduğumuzda biLe Seni Düşünüyorum Seni Çok Seviyorum Bebeğim benim.

» Ne kadar uzakta Olursan Ol Bu Küskünlükleri Bitireceğim Nekadar Dargın olursan Ol Ben yine Seni Seveceğim AŞKIM

» Hayata Dair Bir Anlamım oLmaLı oda Küskün Ayrılarak Gidişlerin Değil Bana Bakarak Gülüşlerin Olmalı.

» Bana Küstüğün Zaman Okadar Kötü Oluyorumki Zaman Duruyor 4 Duvar üstüme Geliyor

» Her zaman heryerde Ne Olursa Olsun ister Küs ister Dargın Ben Seninim Bunu biL Artık insafsız Sevgilim.

» Hayata Dair Bir Sen Varsın Ben Yaşadığım Tek Duamsın Küsme bana Sevgilim Sensiz Ben Neylerim.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder