güven verici sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:33

» Güven bana Seviyorum Seni inan Bana özlüyorum Seni Bir Seni Sevdim Birde Sana verdiğim Güven dolu Sözleri.

» Güvendiğim için seviyorum Seni Güvensizlik gelmesin Aklına Seni her Halinle Seviyorum bunu unutma.

» Güvenmek güzeldir önemli olan güveneceğin insanı bulmak.

» Güle güvensen bile birgün dikeni batar bunu unutma!

» Güven dolu sözlerimde güvendiğim tek sensin sana güveniyorum ve sana güvendiğim duygularımla gidiyorum.

» Yalnız Kalma Kalbim Yanında yarınlara Boş Bakma Güven Dolu Yarınlar bizi bekliyor bunu unutma.

» En Güzel Güven kendine güvenendir.

» İlk önce kendine sonra başkalarına güven.

» Herkese güvenme parmakla sayılcak kadar güvendiğin insan olsun yeter bu hayatta.

» Güvendiğin insanlarla sakın kavga etme yoksa güvendiğin dağlara bir yerde kar yağar.

» Güvençsiz bir insan hemen hayata küser güvenli bir insan hayattan kopmaz.

» Kalbim Sana bedenimden Daha çok güveniyor bebeğim.

» Bu Hayata Güvendiğim tek insan Sensin, Bundan Sonraki Hayatımda Yine bu Şekilde Sana güvenmek isterdim.

» En güzel arkadaşlıklar güven ile başlar kan kardeşlikle devam eder.

» Sana Güvenmek istiyorum ama Kalbim beni Engelliyor Sana Aşık Olmak istiyorum Sözlerin beni Etkiliyor Bu Yüzden Sana güvenemiyorum

» Güven Mutluluksa Sonuna Kadar Güveniyorum Sana bunu unutma bebeğim.

» Sensiz her Saniye acı bana sensiz güven kalmıyor yanımda seni görünce güveniyorum bu zavallı hayatıma.

» Al Hayatım Senin Olsun Sana Güveniyorum Bunu biliyorsun Al Dünyam Senin Olsun Sana Güvenmişim Artık Görüyorsun.

» Karşındakine Düşünerek Güven Düşünmeden güvenirsen Sonuçları Acı Olur.

» Güvendiğin Dağlara Kar Yağmamasını istiyorsan Güvendiğin Dağları iyi seçmelisin bulutsuz ve temiz olmalı.

» Belkide Tek güvendiğim sensin ve bana bu acıyı yaşatıyorsun bırak artık ellerimi güvensiz olsun bedenim istemiyorum adını hayalini güvenmiyorum artık sana.

» Yarına Güvendim Bugun Beni Sattı.

» Sevgine güveniyorum O halde varım

» Sana Kendimden Daha çok güveniyorum çunki Seni Kendimden Daha çok seviyorum bebeğim biricik aşkım benim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder