manalı sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 15:06

» Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum.

» Büyük ümitlerim var, Yıkma Dunyamı Sana Verecek son Bir Canım Var!

» İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.

» Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdayı sıcacık yürekte tutmak.

» Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana aşık olmaktan.

» Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim.

» Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!

» Şafak vakti yağan bir çiğ tanesi kadar Masum,gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar Çılgın ve okyanusun derinlerindeki bir inci tanesi kadar Özelsin.

» Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye.

» Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler.

» Sevmek mi? Hiç Tatmadım Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? Boşver! Aşk Nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzlukmu işte O Benim Dünyam!

» Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar ama sana dokunmasınlar.Umut iklimine seni yazsınlar!

» Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran ask usandırır.

» Kadın kasa gibidir, şifresi bilinmeden açılmaz.

» Arkadan konuşmak yalnız ahlaksızlık değil, korkaklıktır da.

» Ne kazandık bu kadar bakmak ile Leyleğin ömrü geçer laklak ile.

» Öyle kaba insanlar vardır ki ayı onların yanında centilmen sayılır.

» Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.

» Uçmaya uçmakla başlayamazsınız.

» Başkalarının kusurunu kapatmada gece gibi ol.

» En güzel zar çöp tenekesine atlan zardır.

» Engeller gözlerinizi hedeften ayırdığınız zaman gördüğümüz o ürkütücü şeylerdir.

» Benim için yaşlı olmak, kendi yaşımdan onbeş yaş daha büyük olmaktır.

» Aşk birbirine bakmak değil birlikte aynı yöne bakmaktır.

» Aşırı yüz bulan ve her dediğini yaptıran ask usandırır.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder