özür sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:05

» Yaptığım Hatalardan Dolayı Senden özür Dilerim Birdaha tekrarLanmıcak Kusura bakma Canım

» Afedersin bebeğim insanlar hata yaparak Hatalarını telafi Ederler Sende hatamı telafi Etmemde yardım Edersen Özür Dileğimi kabul Edermisin?

» Kim nederse Desin Hatalarımın fakındayım Ve Yaptığım Hatalardan Dolayı karşındayIm, Senden özür Dilerim Kabul Ediyormusun Özürümü?

» Dünyada 2 Türlü insan Vardır Bi FizikSel özürlü Birde Hatalarıyla Yaşayan Özürlüler ( benim Gibi ) Sana yaptığım kabalığı Affedermisin? Senden özür Dilesem Yeniden Beni Dinlermisin?

» Seni Çok üzdüm farkındayım Farkında Olduğum üzüntünün yeniden olmaması için çabalıyorum beni Mutlu Etmek istermisin? Ozaman özür Dileğimi Kabul Edermisin?

» Ufak hataları Minik Bir Tebessümle Kapatmaya Nedersin? özür Diliyorum Senden Beni Affedermisin?

» Sinir Esnasında Ağzımdan Çıkan Sözlerin Kurbanı Olmak istemiyorum karşında özür Diliyorum Senden Kabul Et lütfen

» Ben Aşkımı Kirletecek kadar Gururlu Değilim özeLLikLe Senden özür Dilemeyecek kadar Kibirli Değilim Aşkım Bütün Derdi Kederi Ve kibiri Arkama Aldım ve Senden 1000 kere Özür Diliyorum

» Sana Nasıl Sevgi Sözleri Söylüyorsam özür Dilemesinide bilirim her Söz benim Bunu Unutma Affetmek Sana kaldı Artık bekliyorum Cevabını Elimde telefonum içimdeki Çocuk Umuduyla.

» Aşkım Senden özür Dilerim Kalbini Kırdıysam çekip Giderim

» Delikanlı Adam özür dilemesini bilmeli bilmiyorsa öğrenmeli.

» Seni Okadar Çopk Seviyorumki Anlatamam Aşkım Kalbimden özür Dilerim içine Seni Sığdıramıyorum bedenimdende özür Dilerim Damarlarımda Seni gezdirdiğim için

» Özür dilemek büyüklükse özürü kabul etmekte bir erdemliktir dimi?

Comments Posted (2)

  1. Siteniz çok guzel siteme beklerim http:// www.manalisozler.blogspot.com

  2. Siteniz çok guzel siteme beklerim http:// www.manalisozler.blogspot.com

Yorum Gönder