sevgisizlikle ilgili sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 16:53

» Sevgisiz kalmak öLümden beter be gülüm Sensiz OLmak 4 Duvarın Arasında kalmak Gibi.

» Sevgisizlik Bitirdi Ben hayatta Kalmak için Sebebim yok Artık.

» Seni Okadar çok Sevdimki Gülüm Şimdi SevgisizliKler içinde Savaşıyorum Kalbimle.

» Sevginle Mutlu Olan Kalbim Şimdi Sevgisizlikler içinde Derbeder Oldu.

» Ne kadar Zor Olsada Bu Sevginin Bitmesi Başroldeydin Ben ise Senin için Sadece Bir Figürandım.

» Bırakıp Gitme Ellerimi Sevginden Mahrum Etme Beni Sensizlik tek Korkum.

» Sevgisizlik içinde kaldığımda Sana Hediye ettiğim Şarkıları Açtım, Şimdi Tarumar Olmuş Gönlüm Söz Dinlemiyor

» Ne Uzaklıklar Bitirir Beni Ne gecenin yalnızlığı Sadece hayatta Sensiz Ve Senin Sevgiden Habersiz Kalmak Bitirir beni.

» Senin Sesini Duydum Ya gülüm Hayata BaşLadım Sevgisiz Bırakma Beni Gülüm hayatla Aramı Bozma Gülüm.

» Ne güzelleri terk etti kalbim Sırf Senin için Şimdi Değersiz Kalbim Sevgisiz Kaldı Senin için insafsız.

» Sevgisizliğe Boyun Eğeceğimi Hiç Düşünmemiştim Seni Tanıyana Denk.

» Sensizlik Sonum Olsada Sevgisizlik Olmucak Bunu Anla!

» Sen Beni üzsende ben Yine Sevecem Sen Çekip Gitsende Bu Sevgisiz Kalbim yine Seni Sevecek.

» Kuru Güürültülerin Arasında kaybolmuş Bir Sevgisizlik Abidesiyim.

» Sevgisizlikle ilgili Sözlerimin Sahibi Sen Ortakların ise ihanetlerin Bunları Unutma.

» Sevgisiz Kalsada Yüreğim Onursuz Kalmaz Gururum.

» Kim ne derse desin sana lâyık Değil bu Kalp Senin Gibi Sevgi Düşmanına ben Fazlayım.

» Olmak istediğin gibi görün kendini kasma gülüm, sevgisizlik içinde beni bunaltma gülüm.

» Sesini Duymayı Elini Tutmayı Sevgisiz Kalbime Sevgi ışığı Olmanı ÖZLEDİM!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder