sıradan sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 16:52

» Bir Sıradan insanım Sadece Tek özelliğim Seni Sevmem Seni tanımam Ve Seninle Yaşamak İstediklerim.

» Ben Yalnız Ve Sıradan Bir insan Olsamda Sen Hep Aklımda Ve Sıradan Olan Benliğime Anlam Katacaksın Sevginle.

» Seni beklerken Zamanın Geçmesini Sevdim Seni beklerken Zamanı Bekledim Zaman her Zaman Sendin Benim için.

» Yüreğimden Aldığın Sevgiyi Sana helal Etmiyorum umarım Bu Aldığın Ah Seni güldürmez.

» Güzelliğini kıskanırım kıskanırım herkezden seni ben birtanem benim.

» Yarınıma seninle gitmek için bekliyorum seni hadi aç kalbini al beni götür sevginle.

» Öksüz bir sevdanın garip insanıyım kurtar beni seni bekliyorum.

» Karşılıksız bırakma kalbimin ateşini söndürme hayattaki umutlarımı.

» O kadar güzel bakıyorsunki bana kalbime işliyor o sıcacık bakışların aşkım.

» Benim düşüncelerim sana göre sıradan olabilir ama sevgiye inanan biri için çok çılgınca.

» Hadi yavaştan git al sevgini istemiyorum artık zaten bitti içimdeki seni defol Git!

» Karamsar düşüncelerinin içinde yok olmanı istiyorum sana güle güle.

» Güzel aşkların sonu olmanı istiyorum başlamadan bitsin içindeki hevesler!

» Ben seni yarım bir kalple sevmedim ben seni erkek gibi sevdim ben severken tam sevdim senin gibi öğrenci usulü sevmedim güzelim.

» Evlilik Derken kalbim Sen Hala Evcilik ANlıyorsun Laflarımı Soğuyorum Senden Böyle Olunca!

» Ben Seninle Başladım Yaşamaya Sıradan kalbim Seninle özelleşti bebeğim Sıradan bedenim Seninle hayat buluyor.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder