süslü sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:35

» {-}Seni Sevdiğim Kadar ¸.·’´¯)¸.·’´ Hayatı Sevmedim Aşkım{-}

» •.¸¸@.•´¯) Sakin Bir Yaşam Seçtim Kendime içinde `·.¸Senin`·.¸ Ve Güzelliklerin Olduğu Bir Hayat

» `·.¸¸.·´ Kimseye Muhtaç Değilim Sadece Kalbine ihtiyacım Var Aşkım `·.¸¸.·´

» `·.¸Güzellerin Güzeli Hayatmın Kaderisin Birtanem`·.¸

» (¯`’•.¸Bu `·.¸¸.·´ MSN Son Derece özel ve Hareketlidir Ona Göre(¯`’•.¸

» ||(¯`’•.¸Seninle Yaşadığım 1 An Sensiz Yaşayacağım Günlerin Hasreti Olucak Bebeğim ||.¸¸@.•´¯)

» `·.¸¸.·´Çokomel gibi Tatlı Yeşil Elma Gibi Faydalısın Sevgilim`·.¸¸.·´

» `·.¸ uçuk kaçık duygularımın tej sahibisin`·.¸

» (¯`’•.¸üzüntülerimiz 1 anlık olsun sevinçlerimiz 1 ömür olsun birtanem¸¸@.•´¯)

» `·.¸¸.·´@ her insan güzeldir önemli Olan içindeki güzelliği keşfetmektir @`·.¸¸.·´

» `·.¸|¸.·´Yollarımın Son Vardığı Adres Sensin Her Yol Sana çıkıyor bebeğim`·.¸|¸.·´

» {~`° ´~}Deniz Gözlerin Kalbimi Çaldı Kalbim Sende Deniz Gözlerin bende Kalsın Bebeğim.{~`° ´~}

» ~`°Adın Aşk Olsun Kalbim Dolsun Adın Hayatım Olsun Sadece benim Olsun~`°

» (¯`’•.¸ ¸.•’´Ayrılıkları Değil Seninle Mutlulukları Seçtim Seni öyLe Sevdim.•´¯`•.¸¸.•´¯)

» `·.¸|¸.·´uçurumların Kenarındaki kelebeğimsin ve sadece benimsin`·.¸|¸.·´

» ~`° ´~hazan rüzgarlarının getirdiği ayrılıklar içinde sadece bir mutluluksun benim için~`° ´~

» `.¸_¸..¸ ¸.esir düştü kalbim ellerine sıkma kalbimi ver geri!.¸ ¸.`.¸_¸.

» •´Uzak Durma Bana uzak Durucaksanda Uzakdan Bakma Gülerek Bu mecnuna •´

» .·´`·`.¸_¸.Yarım kalan Masalın Yarım insanları durumundayız Seninle`.¸_¸..·´`·

» ´¯`·.¸¸.·Sen Bir Melek Ben iSe o meleği Bekleyen Bir kulum´¯`·.¸¸.·

» .·´`·Hayat Acıdır Deselerde ben hayatı Acısıyla Sevdim Hayat Sensin Deselerde ben hayatı Sensizde Sevdim.·´`·

» .·´|`·O güzel gözlerin sadece bana baksın o güzel sözler bir benim için telef olsun hayatından.·´|`·

» .·´`·itirazım var bu hayata ben hayatı sevdim ama hayat beni sevmiyor.·´`·

» …:|:güzel olan herşey senin olsun kötü olan herşey benimle Olsun:|:…

» *·.¸qimseye böyle yanmadı içim Şimdi Suyum Olda Seni bi içiyim :)*·.¸

» ¸.·°´¯-¤Cansız Yaşayan Bir Bedenim Canıma Can kat Bebeğim.¸.·°´¯-¤

» °·.·Uzaklaşma Kaçma Benden Takılıp Düşersen yardım isteme Bırakıp Gittiğin Sevgiliden!°·.·

» …Açılmamış bir çiçeksin hergün Resmine bakıyorum ve Dualarımla Seni Suluyorum

Comments Posted (0)

Yorum Gönder