geyik sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:34

» Tünele girersen dikkat et umut sandığın ışık trenin farı olabilir.

» Kardan Adam Olur Ama Senden Adam Olmaz Dostum

» Dünya deli kanli olsaydi yuvarlak olmazdı

» Adamın Uykusu gelmiş, içeri Almamış Uykusunu

» Onu görür görmez asik oldum ( KÖr Cafer )

» Adamın Biri Yalana yer Yok Demiş Yalan Ayakta Kalmış

» Helalara sigara izmariti atmayin.Biz sizin kültablalariniza isiyormuyuz?

» Adamın Biri Çok Şişmiş Karısıda Izgara

» Cahiller cesur olur,enteller ise asker kaçagi

» Adam aklını kurcalamış , bozulmuş.

» Gecekonducular dikkat! Mars&rsquota hayat varmis

» Adam bol keseden atmış,dar keseden eşek

» İçki içerken araba kullanmayin.Içkiniz dökülebilir.

» İlkelerinizden taviz vermeyin , dünya size uysun

» Kötü sans da olmasa sansin yüzünü göremeyecegiz

» Yaratici olun , gittiginiz her yerde rezalet çikarin.

» Akilli olup dünyanin kahrini çekecegine deli ol,dünya senin kahrini çeksin.

» Adam kafasını toplamış, burnunu bölmüş

» Damlaya damlaya su faturasi kabarik gelir

» Adam kartmış , karısı mektup

» Sadece gozden cikardigin kitaplari odunc ver ne de olsa bir işe yaramiyor.

» Adam saat kaç demiş, saat de kaçmış.

» Ne zaman dalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni o zaman unuturum

» Adam şişmiş,karısı tığ

» Üzüm üzüme baka baka kararir. Tabi ama benim suçum ne genelevin karsisinda oturuyorsam!

» Adam yalana yok demiş ,

» Besle kargayi kilo alsin.

» Adam karısına inek demiş,birlikte aşağı inmişler.

» Oğlumun adini mafya koydum artik bende mafya babasiyim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder