yeni türklükle ilgili güzel sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:41

» Yani benim fakir, cesur, çalışkan milletim, her millet gibi büyük türk milleti.

» Şükürler olsun ki türküm bununla da gurur duyuyorum.

» Yetişecek çocuklarımıza ve gençlerimize, görecekleri tahsilin hududu ne olursa olsun, en evvel, herşeyden evvel türkiyenin istikbaline, kendi benligine, millî ananelerine düşman olan bütün unsurlarla mücadele etmek lüzumu öğretilmelidir.

türk kİmdİr?
» Bu memleket, dünyanın beklemediği, asla ümit etmediği bir müstesna mevcudiyetin yüksek tecellisine, yüksek sahne oldu. bu sahne 7 bin senelik, en aşağı bir türk beşiğidir. beşik tabiatın rüzgarlarıyla sallandı. beşiğin içindeki çocuk tabiatın yağmurlarıyla yıkandı. o çocuk tabiatın şimşeklerinden, yıldırımlarından, kasırgalarından evvela, korkar gibi oldu; sonra onlara alıştı; onları tabiatın babası tanıdı onların oğlu oldu. bir gün o tabiat çocuğu tabiat oldu; şimşek, yıldırım, güneş oldu; türk oldu. türk budur. yıldırımdır. kasırgadır, dünyayı aydınlatan güneştir.

» Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.

» Türk denince aklıma gelen ilk şey şu oluyo:alengirli işler nerde çakallık,üçkağıtçılık var hep ordayız.tabi bazı kişilerin haricinde.en iyi türk ileriyi düşünendir.ülkesi için fayda sağlayan ve çalışkan türk istiyorum ben

» Ümmetimin idaresi birgün türklerin eline geçecek. hz.muhammed(S.A.V.)

» Bu memleket tarihte türktü halde de türktür ve ebediyen türk kalacaktır. (Atatürk)

» Tarih türklerden çok şey öğrendi onların elinden çıkma öyle eserler var ki bunlar medeniyetin birer ziynetidir. (hamme)

» “Ey türk! titre ve kendine gel” tarzında bi söz vardı. tam olarak böyle miydi bilmiyorum. hatta kimin söylediğini de bilmiyorum ama vardı.

» Türkü översin,ödersin bedeli…türke söversin alırsın nobeli.

» Türklük bedenimiz islam ruhumuzdur; ruhsuz beden cesettir.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder