mektup sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 12:40

» Mektup Mektup içinde Mektup Zarfın içinde Sevgimide zarfla birlikte Gönderdim Sakla Onu bebeğim.

» Mektuplar Aşkın resmidir Anıların bekçisi Gurbetin Temsilcisidir, O Bir Mektupdur!

» Mesafe Nekadar Uzun Olursa Olsun mektup insanı Bazen Sevdiğinin yanına Götürür Getirir.

» En güzel Mektup iyi kelimeler içeren mektupdur.

» Her Mektubunda Adın geçiyor Sevgimiz Yazıyor Aşkımızın bölünemeyeceğini gösteriyor okuyor okuyor ve okuyorum her seferinde özlemin içimde bir ateş birtanem.

» Uzakta Olsan Bu mektubum Sana gecenin Kör Karanlığında Gurbetin Kucağında Ama Sevginin Yanımda Olduğu Saatte Yazıyorum Seni Çok Seviyorum Aşkım.

» Ne yasaklar Dinler Seni Ne Engeller geçer önüne Kalbim içinde Hadi Git Sevgilime Mektup’um.

» Yolları Aşarak geldi Sevgin Hasret Çeken Gönlüm Yazılarınla Kokunla mutlu Oldu Seviyorum Seni Sevdiğim gibi Mektuplarını.

» Bu mektuplar tarihimiz sanmaki ölmeyeceğiz biz öldüğümüzde torunlarımıza aşkımızı öğreteceğiz.

» Her yazına Başlamadan önce Seni Seviyorum Yazışını özledim beyaz Sayfadaki teninin Kokusunu Özledim Birtanem Bir mektubunu bekler bu isyankar aşık!

» Ne telefon ne e-mail nede diğer elekronik cihazlar mektuplarındaki yazılar kadar heycanlı olmadı şuanki gibi birtanem.

» Mektublarını okurken yanımda hissediyorum seni yazılarda gözlerini görüyorum heycanlanıyorum okurken sesini duyuyorum hayaL ediyorum seni.

» Kimse Bilmez Bendeki Derdi kederi Mektuplarımda Sakli hepsi, Sevdim Seni Birkere mektuplarım sende hüzünlü bir parça oldu benden.

» Ayrılıksa sevgin çekerim nazlanıyorsa kalbin gülerim senin gibi güzel için ben mektuplari dile getiririm.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder