almanca sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 15:38

» Lasst du mich in Ruhe!!
Anlamı = Beni rahat bırak

» Wo finde ich Leute zum sprechen?
Anlamı = Sohbet edicek insani nerde bulabilirim?

» Hält deine Mund!!
Anlamı = Kapa çeneni

» Ich kenne keinen außer dich
Anlamı = Senden baskasini tanima

» Die Männar sind Lügner
Anlamı = Erkekler sahtekârdır.

» hübsche baby
Anlamı = güzel bebek

» Ich bin Sexy und Klug aber du bist nicht
Anlamı = Ben sexy ve zekiyim,fakat sen değilsin!

» Du hast mir sehr gefehlt
Anlamı = Senden hoşlandım, hoşuma gittin

» ich bin glücklich weil mein freund liebt mich
Anlamı = mutluyum çünki erkek arkadaşım beni seviyo

» Ich verstehe die Leute nicht
Anlamı = İnsanları anlayamıyorum

» Ich glaube,wir sind Blöd
Anlamı = Bence insanlar manyak

» Hast du jetzt vielleicht zeit?
Anlamı = Zamanın Var mı?

» ich bin für den frieden
Anlamı = ben barış içinim

» Ich bin nur noch zwei stunden in MSN
Anlamı = daha iki saat daha msndeyim

» die leute sind es nicht wert
Anlamı = insanlara degmez

» die leute halten ihr wort nich
Anlamı = insanlar sözünü tutmuyor

» Bitte nicht stören
Anlamı = Rahatsız etmeyin

» Ewige liebe
Anlamı = Ölümsüz sevgi-sonsuz sevgi

» Verrüctes Weib
Anlamı = ( Deli Yada çılgın ) kız anlamında.

» lass du mich in ruhe
Anlamı = sen beni rahat birak

» halt dein mund
Anlamı = ceneni kapa

» ish sàge nuR aufwiiedeRseheN
Anlamı = sadece görüsmek üzere diyorum

» es isT dir egàl wàs mir nuN geschiie
Anlamı = bana ne oluyorsa seni ilgilindirmio!

» nuR miT diR
Anlamı = sadece seninleeee

» ohne dish
Anlamı = sensiz

» meiiN eiiN & àLLes
Anlamı = herseyim

Comments Posted (0)

Yorum Gönder